Praca Global Compensation Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Global Compensation Manager Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Global Compensation Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

When you join you will be part of the global project team that will review and redesign compensation processes that will be supported by the state of the art Total Compensation Platform.

This is a unique opportunity to work with international team of rewards professionals, who are interested in the design and communication of the modern solution and will put JTI employee into the focus. The project will give a great opportunity to establish relationships with JTI Rewards and People and Culture worldwide community.

As Global Compensation Manager you will:

  • own and orchestrate JTI’s global compensation programs and processes;
  • act as functional owner of global compensation platform;
  • provide training, support and advice to local and regional People & Culture teams with regards to compensation;
  • initiate and take part in new compensation programs development;
  • perform benchmarking, maintain relationships with rewards vendors, represent JTI at HR forums and networks.

Wymagania

  • You are confirmed rewards professional who possesses business acumen.
  • You have hands on experience with systems (e.g., SAP, SuccessFactors, Workday, beqom).
  • You are at ease communicating with key stakeholders at all levels and can influence without authority.
  • You are eager to share your knowledge and explain complex concepts in easy to understand way.
  • You are a self-starter and enjoy working in cross-cultural and cross-functional environment.

Oferujemy

  • You will be part of a diverse and inclusive organization, focusing on new ways of working.
  • You will join the Global Rewards team and will work closely with the HQ strategy and local organizations.
  • You will have the opportunity to travel to JTI locations and consider international career opportunities we could offer.
  • You can be yourself, the person you truly are.

If the above resonates well with you and you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #join the idea!

Komentarze (0)