Praca Accounts Payable Expert Warszawa, mazowieckie

Praca Accounts Payable Expert Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Accounts Payable Expert

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Provide expert advice to other team members on SAP and other systems used by the team: be the main point of contact for technical matters; 
  • Have end-to-end understanding of all JSOX and compliance controls, how and when they are to be performed; 
  • Train the team and self-learn to ensure all team knowledge is kept current; 
  • Ensure Specialists are fully aware of the expected targets and monitor individual personal performance;
  • Support AP CPL with regular review of the documentation to ensure its correctness;  
  • Ongoing operations / period close: meet department deadlines consistently to work towards a smooth month end close whilst adhering to the Global Closing Schedule; 
  • Co-ordinate change requests for process improvements, co-ordinating planned and unplanned testing and ensure the team have sufficient trained power users to support global testing requirements.

Wymagania

You as a professional:

  • University degree (Accounting or Finance);
  • Accounting qualification (completed or WIP) is a plus;
  • At least 3 years experience in a multinational company (preferably in a Shared Service Centre multifunctional role (i.e. AR/AP/CM/GL);
  • Understand AP department end to end processes, and ability to understand wider impact across the GBS; 
  • Strong command of English Language (oral and written); knowledge of languages of the markets within the GBS scope is the plus;
  • Experienced SAP User; Strong Microsoft Excel user.

You as a person:

  • Strong analytical, technical skills;
  • Good presentation skills; 
  • You will identify/support process improvements and implement them;
  • Able to train and develop others, and recommend solutions for problems; 
  • You are able to make decisions under pressure, work to tight deadlines.

Oferujemy

  •     A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  •     Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  •     Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  •     On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  •     Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  •     Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  •     Flexible working conditions;
  •     Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)