Praca Specjalista ds. Analiz CRM Wrocław, dolnośląskie

Praca Specjalista ds. Analiz CRM Wrocław, dolnośląskie

Kaufland profil

Jako część Grupy Schwarz, Kaufland jest jednym z wiodących przedsiębiorstw na rynku europejskiego handlu detalicznego. Nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii i Mołdawii stawiamy na najwyższą jakość, szeroki wybór produktów oraz atrakcyjne ceny.

Firma: Kaufland | Specjalista ds. Analiz CRM

Miejsce: Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, która stawia na efektywność, dynamikę i fair play. Nasz sukces w Polsce tworzy kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Dołącz do nas! Zadbamy o Twoją przyszłość, oferując Ci rozwój zawodowy i możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron.

Jakie będą Twoje zadania:

  • optymalizacja kampanii i procesów CRM w oparciu o analizę danych
  • konstruowanie i utrzymywanie modeli segmentacyjnych i predykcyjnych
  • tworzenie i utrzymanie raportów mierzących jakość i efektywność działań CRM
  • tworzenie/zarządzanie procesami generującymi bazy klienckie do kampanii CRM
  • codzienna współpraca z działami biznesowymi i analitycznymi w kraju i za granicą.

Wymagania

  • wykształcenia wyższego (statystyka, ekonometria, matematyka lub pokrewne)
  • praktycznej znajomości tworzenia zapytań SQL oraz programowania w jednym z języków: pyspark/Python/R
  • minimum dwuletniego doświadczenia w obszarze analiz data science, projektowania struktur danych lub przygotowania kampanii CRM
  • umiejętności przekształcania danych oraz analiz w wiedzę i rekomendacje biznesowe
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego minimum na poziomie B2.

Oferujemy

Co Ci zapewnimy:

  • Czekają na Ciebie ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku. Obok różnorodnych możliwości rozwoju zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.

Komentarze (0)