Praca Regional Talent Acquisition Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Regional Talent Acquisition Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Regional Talent Acquisition Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

1. Responsible to ensure efficient delivery of talent sourcing & recruiting and services to all stakeholders (entites, regions, and HQ) in line with agreed Service Level Agreements..

2. Provide effective oversight and leadership, including onboarding, training, career and succession advice, etc.)  for the individuals on the team. 

3. Identify opportunities to improve all functional in scope processes and activities - via process elimination, standardization, simplification and automation 

4. Ownership of end to end process for a smaller proportion of senior/ strategic vacancies with responsibilities as per Talent Advisor

5. Contribution to Talent Acquisition Projects or Improvement Initiatives e.g. Diversity & Inclusion projects, empowering Hiring Managers training.    

Wymagania

Work Experience: 3-5 years of managerial experience in a multinational organization,. Experience in a Shared Service environment would be a great asset. Both project management and international experience would be extremely beneficial.                                
Language Skills: Fluent written and spoken English, and other languages would be an asset                                            
Functional Skills: Strong knowlege of Recruitment Process with particularly in depth understanding of direct candidate search, SuccessFators,  Microsoft Office suite.
Other requirements: Proven leadership skills, self starter, willingness to travel

Komentarze (0)