Praca Talent Advisor Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Advisor Manager Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Talent Advisor Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Acts as team leader for Regionally (Sub-Regionally) aligned Talent Advisor teams. Ensures efficient delivery of talent advisory services to all stakeholders in line with agreed SLA’s;
  • Provides effective oversight and leadership, including onboarding, training, career and succession advice, etc. for the individuals on their team;
  • Identifies opportunities to improve all functional in scope processes and activities via process elimination, standardization, simplification and automation;
  • Ownership of end to end process for a smaller proportion of senior/strategic vacancies with responsibilities as acting Talent Advisor;
  • Contribution to Talent Acquisition Projects or Improvement Initiatives e.g. Diversity & Inclusion projects, empowering Hiring Managers training;
  • Managing Talent Advisor performance against agreed performance standards.

Wymagania

  • University degree. Preferably in Human Resources;
  • At least 6 years of experience in a multinational organization, preferably with 3-5 years of managerial experience in a Shared Service environment;
  • Experience working with international stakeholders is a must.
  • Fluent written and spoken English, any other languages would be an asset;
  • Strong knowledge of HR Processes with an in-depth understanding of Talent Attraction/Acquisition;
  • Mastery of the recruitment lifecycle: interviewing and time management skills;
  • Agency experience is an added value;
  • Project management and international experience would be extremely beneficial;
  • Experience with an Applicant Tracking System (SuccessFactors would be a plus);
  • Assessment tools and techniques experience would be a plus;
  • MS Office package user.

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.

Komentarze (0)