Praca Talent Advisor Manager Warszawa, mazowieckie

Praca Talent Advisor Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Talent Advisor Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Acts as team leader for Regionally (Sub-Regionally) aligned Talent Advisor teams. Ensures efficient delivery of talent advisory services to all stakeholders in line with agreed SLA’s;
  • Provides effective oversight and leadership, including onboarding, training, career and succession advice, etc. for the individuals on their team;
  • Identifies opportunities to improve all functional in scope processes and activities via process elimination, standardization, simplification and automation;
  • Ownership of end to end process for a smaller proportion of senior/strategic vacancies with responsibilities as acting Talent Advisor;
  • Contribution to Talent Acquisition Projects or Improvement Initiatives e.g. Diversity & Inclusion projects, empowering Hiring Managers training;
  • Managing Talent Advisor performance against agreed performance standards.

Wymagania

  • Have an University Degree, preferably in Human Resources
  • At least 6 years of experience in multinational organization, preferably with 3-5 years of managerial experience in Shared Services environment. Agency experience is an added value.
  • Experience working with international stakeholder is a must
  • Project management and international experience would be extremely beneficial
  • Fluent English (written and spoken), any other languages would be an asset
  • Strong knowledge of HR Processes wit an in-depth understanding of Talent Attraction/Acquisition
  • Mastery of the recruitment lifecycle: interviewing and time management skills
  • Experience with an Applicant Tracking System (SuccessFactors would be a plus)
  • Proven managerial skills, self-starter, capacity to collaborate with international stakeholders
  • Assessment tools and techniques experience would be a plus
  • Sufficient MS Office skills

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)