Praca Market Intelligence Analyst Warszawa, mazowieckie

Praca Market Intelligence Analyst Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Market Intelligence Analyst

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • market intelligence: analizą rynku, opracowywaniem rekomendacji i przygotowywaniem raportów wspierających dział marketingu i pozostałe działy firmy w podejmowaniu decyzji strategicznych
  • zarządzaniem badaniami handlu detalicznego (Nielsen, CMR) i systemem raportowania danych opartym o rozwiązania BI
  • monitorowaniem polskiego rynku tytoniowego i działań konkurencji
  • rozwijaniem i optymalizacją systemu raportowania danych w odpowiedzi na potrzeby kluczowych interesariuszy
  • wsparciem działu Strategic Insights & Planning w bieżących projektach

Wymagania

  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności interpretowania danych
  • masz około 1 roku doświadczenia w analizie danych i przygotowywaniu rekomendacji biznesowych
  • potrafisz budować i utrzymywać dobre relacje ze współpracownikami
  • jesteś dokładny, skrupulatny i nastawiony na jakość w codziennej pracy
  • bardzo dobrze znasz narzędzia MS Office, zwłaszcza MS Excel
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • Twoim dodatkowym atutem będzie znajomość programów statystycznych, baz danych i aplikacji Nielsen Answers oraz programów BI (np. Tableau, Power BI, Qlik Sense)

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony do 09.2021 r. (po tym okresie szansa na przejście do Global Business Services Centre)
  • profesjonalne, wysoko oceniane przez pracowników wdrożenie: wiemy jak zadbać o dobry start
  • możliwość rozwoju poprzez udziału w różnorodnych projektach w obszarze Strategic Insights
  • konkretne, ambitne i odpowiedzialne zadania
  • pracę w otwartej atmosferze, w nowoczesnym biurze i zgranym zespole ludzi
  • indywidualny plan rozwoju, szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne (w tym również zagraniczne)
  • atrakcyjny pakiet benefitów dla pracowników

Komentarze (0)