Praca GBS Functional Training Manager Warszawa, mazowieckie

Praca GBS Functional Training Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | GBS Functional Training Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Ensure creation and implementation of Functional Training system across the GBSs’ in partnership with Operational Excellence function and other functional teams
  • Define, develop and deploy a harmonized, functional onboarding program
  • In partnership with local GBS P&C ensure holistic approach on all internal and external functional training providers
  • Capture, distribute and archive intellectual capital
  • Ensure timely preparation, revision, update, tracking and expenditure control of the functional training budget in line with GBS needs
  • Manage and develop the team via clear objective setting, development needs analysis, support professional and career development of the team reporting directly and indirectely

Wymagania

  • Have an University Degree, preferably in economics, finance, special process and/or Lean management, education, training, or any other related field is strongly preferred
  • 8-10+ years of experience leading, creating and implementing functional/technical capability building or Operational Excellence programs, in large multi-function sites or in a corporate environment
  • A proven track record of program development, training delivery, experience implementing both e-learning and blended learning solutions
  • Strong knowledge in Accounting or Finance is a plus
  • Fluent in English
  • A proven ability to match business requirements with learning needs
  • strong analytical skills
  • Ability to develop strong working relationships and network with colleagues across the GBS and broader organization
  • Strong leadership, facilitation, communication and influencing skills
  • Experience in change management programs and Agile ways of working would be a plus

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)