Praca Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

Praca Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment]

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • •    Identify new functionalities and solutions to enhance service delivery, leveraging Enterprise Service Management and Enterprise Document Management solutions
  • Map identified business requirements to the application solutions portfolio, complementing the IT strategy
  • Manage functional process design, system configuration, testing, migration activities as well as training preparation and execution
  • Ensure clear understanding of business requirements and provision of appropriate solutions
  • Manage change requests, incidents and delivery of projects / new releases
  • Make sure that any changes, releases are clearly documented
  • Ensure end-users are up-to-date and knowledgeable of the systems, business processes and best practices
  • Work closely with GBS Service Delivery Leads, Center Process Leads, and Operational Excellence Team to align on needs and priorities and to ensure on-time and quality delivery of solutions
  • Manage team of direct reports 
  • Select and manage vendors (due diligence, contract legal compliance and management, KPI reporting and monitoring)

Wymagania

  • Have at least 5-year working experience with ServiceNow (or similar ESM tool) and/or OpenText (or similar EDM tool)
  • Understand and know Service Center processes, policies and procedures
  • Understand JTI business processes and supporting technology solutions 
  • Have implemented global projects and serviced customers in multicultural environment
  • Possess people management skills in multi-disciplined teams
  • Speak and write fluent English
  • Have VeriSM certification (would be an asset)

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, products package
  • ambitious goal to set up new Enterprise Service Management  / Enterprise Document Management processes and solution design
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)