Praca Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

Praca Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment] Warszawa, mazowieckie

JTI profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy ponad 2 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych ludzi, zostały wyróżnione na rynku: w roku 2010 po raz pierwszy zawitaliśmy do grona Top Employers Polska, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.

Firma: JTI | Business Services Delivery / Productivity Lead [Online Recruitment]

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • •    Identify new functionalities and solutions to enhance service delivery, leveraging Enterprise Service Management and Enterprise Document Management solutions
  • Map identified business requirements to the application solutions portfolio, complementing the IT strategy
  • Manage functional process design, system configuration, testing, migration activities as well as training preparation and execution
  • Ensure clear understanding of business requirements and provision of appropriate solutions
  • Manage change requests, incidents and delivery of projects / new releases
  • Make sure that any changes, releases are clearly documented
  • Ensure end-users are up-to-date and knowledgeable of the systems, business processes and best practices
  • Work closely with GBS Service Delivery Leads, Center Process Leads, and Operational Excellence Team to align on needs and priorities and to ensure on-time and quality delivery of solutions
  • Manage team of direct reports 
  • Select and manage vendors (due diligence, contract legal compliance and management, KPI reporting and monitoring)

Wymagania

  • Have at least 5-year working experience with ServiceNow (or similar ESM tool) and/or OpenText (or similar EDM tool)
  • Understand and know Service Center processes, policies and procedures
  • Understand JTI business processes and supporting technology solutions 
  • Have implemented global projects and serviced customers in multicultural environment
  • Possess people management skills in multi-disciplined teams
  • Speak and write fluent English
  • Have VeriSM certification (would be an asset)

Oferujemy

  • a competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan, products package
  • ambitious goal to set up new Enterprise Service Management  / Enterprise Document Management processes and solution design
  • complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • on-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • flexible working conditions (flexi working hours, home office possibilities)
  • modern office in a convenient location

Komentarze (0)