Praca HR Administration Manager Warszawa, mazowieckie

Praca HR Administration Manager Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | HR Administration Manager

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Ensure efficient delivery of core OM and PA services to all stakeholders (entities, regions, HQ, employees) in line with agreed Service Level Agreements;
  • Partner with local People and Culture (P&C) in order to  shape and document consistent and efficient core services delivery;
  • Identify opportunities to improve all in scope OM  & PA processes and activities - via process elimination, standardization, simplification and automation;
  • Manage ongoing work allocation, performance management and people development to ensure the reliability of day to day operations.  In partnership with People and Culture ensure that JTI’s Talent Management tools are imbedded to ensure skilled and motivated workforce and robust succession planning – which will underpin the efforts to achieve the targeted productivity and other performance goals (accuracy, timeliness, speed, economy, etc.);
  • Recruit, motivate and guide the professional development of the team reporting directly and indirectly to the incumbent.

Wymagania

You as a professional:

  • University degree;
  • At least 5 years of experience in a multinational organization, preferably with 2-3 years of managerial experience in a Shared Service environment. Project Management experience would be extremely beneficial;
  • Fluent written and spoken English, and other languages would be an asset;
  • Strong People Management and Leadership skills, Customer Service and Cross-Cultural Sensitivity.  Lean / 6-Sigma methodology knowledge / practice preferred. Knowledge of HR Administration processes, SAP HCM is highly preferred.

You as a person:

  • Dynamic self-starter;
  • Value leading, and working in a team where curiosity, high quality standards, positive energy, openness and trust is a key;
  • Embrace diversity and inclusion by being respectful of diverse perspectives and by promoting a true culture of collaboration and innovation;
  • Are capable to communicate openly within and across different teams/geographies and build great working relationships with customers;
  • Are willing to empower team members to take initiative and to be proactive in seeking solutions.

Oferujemy

The Personal Administration Lead responsibility will be to oversee and manage the entire portfolio of Personal Administration/Core HR processes including:

- Organizational Management: Maintenance of org structure in SAP in accordance with corporate guidelines and instructions from local and Regional/Functional People and Culture

- Personnel Administration:

  • Preparation of employment contracts and letters in accordance with established templates;
  • Maintenance of employee master data;
  • Execution of JSOX Controls (quality controls);
  • Running pre-defined reports;
  • Providing various administrative services (e.g.,corporate credit cards).
  • In collaboration with the process leads in the other GBS Locations, look to identify opportunities to standardize and improve processes on a global basis. 

Komentarze (0)