Komunikacja wizerunkowa to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby zastanawiające się nad karierą zawodową w sektorze public relations, communication design i brandingu. W toku nauki studenci zaznajamiają się między innymi z: technikami efektywnej komunikacji, technikami manipulacji, technikami analizy interakcji multimodalnych wykorzystywanych do tworzenia unikalnych rynkowo projektów wizerunkowych oraz zasadami komunikacji wizerunkowej w sytuacjach kryzysowych.
Studenci zdobywają jasno określoną wiedzę, ale oprócz tego rozwijają konkretne umiejętności, które dotyczą przede wszystkim: wykorzystywania mediów społecznościowych w strategiach komunikacyjnych, tworzenia wartościowych treści wspierających wizerunek marki komercyjnej i osobistej, zarządzania działaniami rebrandingowymi, projektowania treści w oparciu o trendy konsumenckie oraz budowania marki w oparciu o nowoczesne narzędzia.
Pozyskaną wiedzę absolwenci mogą wykorzystać w pracy na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw komunikacji, specjalista do spraw komunikacji wewnętrznej, specjalista do spraw public relations, specjalista do spraw komunikacji branżowej.