KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA (PR, BRANDING, REKLAMA I SOCIAL MEDIA)

KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA (PR, BRANDING, REKLAMA I SOCIAL MEDIA)

Komunikacja wizerunkowa (pr, branding, reklama i social media) studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Komunikacja wizerunkowa to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby zastanawiające się nad karierą zawodową w sektorze public relations, communication design i brandingu. W toku nauki studenci zaznajamiają się między innymi z: technikami efektywnej komunikacji, technikami manipulacji, technikami analizy interakcji multimodalnych wykorzystywanych do tworzenia unikalnych rynkowo projektów wizerunkowych oraz zasadami komunikacji wizerunkowej w sytuacjach kryzysowych.

Studenci zdobywają jasno określoną wiedzę, ale oprócz tego rozwijają konkretne umiejętności, które dotyczą przede wszystkim: wykorzystywania mediów społecznościowych w strategiach komunikacyjnych, tworzenia wartościowych treści wspierających wizerunek marki komercyjnej i osobistej, zarządzania działaniami rebrandingowymi, projektowania treści w oparciu o trendy konsumenckie oraz budowania marki w oparciu o nowoczesne narzędzia.

Pozyskaną wiedzę absolwenci mogą wykorzystać w pracy na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw komunikacji, specjalista do spraw komunikacji wewnętrznej, specjalista do spraw public relations, specjalista do spraw komunikacji branżowej.

 

Uczelnie, gdzie KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA (PR, BRANDING, REKLAMA I SOCIAL MEDIA) jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)