Menedżer marketingu i sprzedaży to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z nowoczesnymi technikami sprzedaży, działaniami marketingowymi i public relations, budowaniem trwałych relacji z klientem czy prowadzeniem negocjacji handlowych.
W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami organizacji i kierowania działem sprzedaży, technikami sprzedaży, psychologią zachowania konsumentów, kształtowaniem relacji interpersonalnych, strategiami marketingowymi, strategiami sprzedażowymi, komunikacją marketingową, profesjonalną obsługą klienta, audytem marketingowym czy zarządzaniem relacjami z klientami.
Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia przygotowani są do prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie, prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych, prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym, jak również planowania i organizowania pracy działu marketingu i działu sprzedaży. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie w działach marketingu, działach sprzedaży, działach public relations, agencjach reklamowych, agencjach badawczych, firmach konsultingowych bądź w mediach.