MENEDŻER MARKETINGU I SPRZEDAŻY

MENEDŻER MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Menedżer marketingu i sprzedaży studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Menedżer marketingu i sprzedaży to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z nowoczesnymi technikami sprzedaży, działaniami marketingowymi i public relations, budowaniem trwałych relacji z klientem czy prowadzeniem negocjacji handlowych.

W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami organizacji i kierowania działem sprzedaży, technikami sprzedaży, psychologią zachowania konsumentów, kształtowaniem relacji interpersonalnych, strategiami marketingowymi, strategiami sprzedażowymi, komunikacją marketingową, profesjonalną obsługą klienta, audytem marketingowym czy zarządzaniem relacjami z klientami.

Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia przygotowani są do prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie, prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych, prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym, jak również planowania i organizowania pracy działu marketingu i działu sprzedaży. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie w działach marketingu, działach sprzedaży, działach public relations, agencjach reklamowych, agencjach badawczych, firmach konsultingowych bądź w mediach.

 

Uczelnie, gdzie MENEDŻER MARKETINGU I SPRZEDAŻY jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)