Zarządzanie organizacją to propozycja kształcenia, która łączy w sobie strategię biznesu z praktyką gospodarowania. Studia oparte są na zagadnieniach reprezentujących nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomię i finanse i pozwalają zdobyć obszerną i szczegółową wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów gospodarczych, relacji między organizacją a otoczeniem w skali krajowej i międzynarodowej czy też funkcji kierowniczych organizacji.
Studenci Zarządzania organizacją uczestniczą w zajęciach, które poświęcone są między innymi: zarządzaniu innowacjami, negocjacjom i zarządzaniu konfliktem, komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu e- biznesem czy obsłudze klienta. Nabywają umiejętności w zakresie: rozpoznawania potrzeb nabywców i sposobów ich zaspokojenia, zarządzania jakością, budowania trwałych relacji z klientami, prowadzenia negocjacji biznesowych, kreowania wizerunku czy zarządzania personelem.
W jaki sposób wykorzystać zdobytą wiedzę i nabyte umiejętności? Absolwenci tej ścieżki kształcenia przygotowani są do pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych, przedsiębiorstwach usługowych i handlowych różnych branż, w tym także w e- biznesie, a także w organizacjach niekomercyjnych.