Zarządzanie w sektorze publicznym to propozycja kształcenia, która pozwala pozyskać praktyczną wiedzę nie tylko z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości, ale również z zakresu ekonomii, finansów i nauk prawnych. Studenci poznają specyfikę, zasady, procedury i praktyki dotyczące działalności w organizacjach niedochodowych i administracji, a także specyfikę ich kluczowych funkcji, czyli: operacyjnej, marketingowej, finansowej oraz zarządzania personelem i jego relacji z otoczeniem.
Studenci poznają także teorie i modele ekonomiczne oraz regulacje prawne odnoszące się do funkcjonowania organizacji niedochodowych i administracji, a także procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne i ekologiczne wpływające na ich funkcjonowanie. Ponadto, nabywają umiejętności w zakresie rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z kluczowymi funkcjami.
Absolwenci Zarządzania w sektorze publicznym posiadają jasno określoną wiedzę i konkretne umiejętności. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: zarządzania publicznego, ekonomii sektora publicznego, finansów publicznych, procedur administracyjnych czy zamówień publicznych. Z pozyskanym wykształceniem mogą pracować w organizacjach niedochodowych oraz administracji państwowej i samorządowej.