Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym)

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
II stopnia
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
Czas trwania
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Komunikacja promocyjna i kryzysowa stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata ,
forma: stacjonarne

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia - kierunek studiów

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I i II stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia), 2 lata (studia II stopnia)

Uczelnie

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) | komunikacja promocyjna i kryzysowa - uczelnie >

Specjalności

Współczesne studia z komunikacji promocyjnej i kryzysowej charakteryzują się tym, że bardzo często studenci tego kierunku otrzymują wybór specjalności i ścieżek kształcenia.

Popularne specjalności na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa: doradztwo wizerunkowe i rzecznikostwo, komunikacja promocyjna, negocjacje kryzysowe

 
Wymagania

W procesie rekrutacji na studia 2025/2026 na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: język obcy, język polski, przedmiot do wyboru.

*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa:

  • język polski,
  • język obcy,
  • przedmiot do wyboru.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

Komunikacja promocyjna i kryzysowa - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Dalsza część artykułu pod reklamą

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując komunikację promocyjną i kryzysową

Program studiów i przedmioty

Przykładowe przedmioty w programie studiów na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa: kierunki i metody badań socjologicznych, podstawy psychologii, teoria i praktyka tekstu, kultura języka, pragmalingwistyka.

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Kierunek kształci w zakresie nauk społecznych kładąc nacisk na formowanie poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej.

Co więcej, dowiesz się o mechanizmach przepływu informacji oraz ich oddziaływania na podmioty społeczne, a także o rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych.

Będziesz w stanie opracować odpowiednie strategie w zakresie komunikacji społecznej. Ważnym aspektem studiów są też umiejętności miękkie, dzięki czemu nauczysz się efektywnie oraz kreatywnie wykonywać swoją pracę w przyszłym zawodzie

 

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • prowadzenia i kształtowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej poprzez dobrze zaplanowaną komunikację społeczną,
  • zabiegów marketingowych mających na celu promocję produktów,
  • prowadzenia diagnozy i terapii w przypadku zaburzeń mowy i języka jako elementu kultury i narzędzia komunikacji,
  • zasad komunikowania publicznego, interpersonalnego i w grupie, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikacją,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

 

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jak wyglądają studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa jest obecnie dostępny tylko w trybie stacjonarnym. W praktyce oznacza to, że zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku. To rozwiązanie jest skierowane do osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie nauce i zdobywaniu wykształcenia.

 

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa możemy podzielić na:

1. Poziom:

 

2. Forma:

 

Tematyka zajęć na powyższych studiach będzie oscylować głównie wokół nauk humanistycznych i społecznych.

 

2. Program studiów i przedmioty

Ze względu na interdyscyplinarny program kształcenia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa zdobędziesz wszechstronną wiedzę z zakresu nauk społecznych, psychologicznych czy filologicznych.

Jako student będziesz miał dostęp do szerokiej oferty zajęć akademickich, w której znajdą się między innymi następujące przedmioty:

  • Estetyka: historia filmu i fotografii
  • Współczesne kierunki filozofii
  • Analiza i kreacja tekstu perswazyjnego

Studenci dokonają także wyboru specjalizacji, która będzie dopasowana do ich zainteresowań i planów zawodowych. Aktualną ofertę modułów specjalizacyjnych znajdziesz na oficjalnych stronach internetowych, wybranych uczelni wyższych.

 

3. Nabywane umiejętności

Studia na powyższym kierunku humanistycznym będą miały w dużej części wymiar praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz szereg cennych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim nauczysz się formułować wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące różnorodnych zagadnień i tematów.

Studenci dowiedzą się także, w jaki sposób kreować wizerunek firmy lub organizacji oraz podejmować kontakt z mediami. Ponadto, rozwiniesz swoje zdolności z obszaru zarządzania, marketingu i reklamy.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Komunikacja promocyjna i kryzysowa to kierunek, który wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnego rynku. Jak w odpowiedni sposób promować produkty oraz zarządzać informacją? Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne, aby osiągnąć sukces? Tego i wiele więcej nauczysz się studiując Komunikację promocyjną i kryzysową!

Jeżeli zatem świetnie odnajdujesz się w komunikacji interpersonalnej, masz głowę pełną pomysłów i chęć przekazania ich innym to Komunikacja promocyjna i kryzysowa to może być kierunek dla Ciebie!

 

5. Gdzie studiować komunikację promocyjną i kryzysową

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek komunikacja promocyjna i kryzysowa:

Dalsza część artykułu pod reklamą

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).

Studia pierwszego stopnia na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa będą trwały trzy lata, czyli sześć semestrów. Po tym czasie uzyskasz tytuł licencjata. Jeżeli zdecydujesz się na studia drugiego stopnia, na naukę poświęcisz dwa lata, czyli cztery semestry. Po obronie pracy dyplomowej otrzymasz tytuł magistra.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa

Praca po studiach

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować jako: rzecznik prasowy firm oraz organizacji, specjalista od promocji w strukturach samorządowych, specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm, negocjator kryzysowy czy manager programów kryzysowych.

Jak widzisz możliwości jest naprawdę dużo, więc jeżeli jesteś osobą odporną na stres i masz wysokie zdolności interpersonalne to Komunikacja promocyjna i kryzysowa jest może być kierunkiem dla Ciebie!

 

Absolwent kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • rzecznik prasowy firm oraz organizacji,
  • specjalista od promocji w strukturach samorządowych,
  • specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
  • koordynator działań kryzysowych,
  • pracownik w dziale reklamy mediów.

Dalsza część artykułu pod reklamą

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia I stopnia

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki dziennikarstwo i informacja

Filtrowanie
Województwo
II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

Zobacz inne kierunki dziennikarstwo i informacja - podyplomowe

Filtrowanie
Województwo
II stopnia

Dalsza część artykułu pod reklamą

W jakich firmach możesz pracować po kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa

Dalsza część artykułu pod reklamą

Miasta, które oferują studia na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa

Dalsza część artykułu pod reklamą

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2025

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia

Komentarze (2)

Smutna studentka odpowiedz pokaż odpowiedzi (1)

Jeżeli ktoś zastanawia się, czy warto - NIE WARTO. Nie idźcie na KPiK, to jest strata czasu i mówię to jako studentka trzeciego roku tego kierunku. Jeżeli chcecie coś zbliżonego, polecam Dziennikarstwo i komunikację społeczną na UE w Katowicach.

Każdy jest innego zdania :) W odpowiedzi do: Smutna studentka odpowiedz

Tez jestem studentka III roku KPiK i osobiście uważam, ze studia na tym kierunku nie są straconym czasem. Fakt są przedmioty, które osobiście nazywam ?zapchaj dziura?? ale który kierunek tak nie ma? Każdy wybiera studia na własna odpowiedzialność i przekonuje się na własnej skórze czy są odpowiednie dla niego. Widać ze uczelnia chce zmian w tym kierunku i juz trochę urozmaicają. Nowe lata maja już inaczej niż my.