Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie studia Łódź - specjalność / ścieżka kształcenia

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie jest obszarem kształcenia, który kształci studentów w zakresie języka angielskiego, komunikacji międzykulturowej, biznesu, a także reklamy, co umożliwia studentom w przyszłości pracę m.in. w marketingu oraz w instytucjach kulturalnych.  

Studenci komunikacji międzykulturowej w biznesie i reklamie poza rozwijaniem swoich umiejętności językowych, a także wiedzy o literaturze, historii i kulturze krajów anglojęzycznych, poznają środowisko mediów i uczą się jak skutecznie się komunikować oraz poznają strategie marketingowe.

Absolwenci ścieżki kształcenia komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie są przygotowani do pracy w sektorze kultury i mediów.

Program studiów i przedmioty

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie to ścieżka kształcenia, która pozwala na rozwinięcie wiedzy z zakresu języka angielskiego na poziomie C2, a także z zakresu mediów, reklamy i komunikacji międzynarodowej.

W trakcie studiów studenci poznają metody komunikacji, kulturę krajów anglojęzycznych, a także uczą się technik reklamowych. Wiedza zdobyta w trakcie studiów pozwala im na przygotowanie się do przyszłej pracy zawodowej.

Studenci komunikacji międzykulturowej w biznesie i reklamie mają również szansę na zdobycie umiejętności praktycznych podczas praktyk zawodowych.    

W programie ścieżki komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie znajdziesz takie przedmioty jak np.:

  • Lektorat języka nowożytnego
  • Prawo autorskie, ochrona własności intelektualnej i własności przemysłowej
  • General English z elementami przekładu
  • Writing
  • Wybrane zagadnienia z historii języka angielskiego
  • Współczesna kultura i literatura amerykańska
  • Współczesna kultura i literatura brytyjska
  • Gramatyka kontrastywna
  • Varietes of English

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie to ścieżka kształcenia, która oferowana jest przez szkoły wyższe w Łodzi i pozwala studentom na zdobycie umiejętności niezbędnych do przyszłej pracy zawodowej.

 

Praca po studiach

Absolwenci komunikacji międzykulturowej w biznesie i reklamie, którzy ukończyli studia w Łodzi, są przygotowani do pracy w instytucjach biznesowych, organizacjach pozarządowych, instytucjach kulturalnych i edukacyjnych, turystyce, reklamie oraz w administracji publicznej.

Absolwenci filologii angielskiej mogą szukać zatrudnienia m.in. w:

  • wydawnictwach
  • szkołach różnego szczebla 
  • uczelniach
  • własnej działalności gospodarczej
  • szkołach językowych

 

Na jakim kierunku

Komunikacja międzykulturowa w biznesie i reklamie to studia, które można podjąć w ramach kierunku studiów filologia angielska w Łodzi. 

 

Filologia angielska studia w Łodzi

Filologia angielska oferowana przez łódzkie uczelnie jest ścisłym kierunkiem studiów, który łączy w sobie wiedzę językoznawczą jak i literaturoznawczą. Studenci poznają leksykę, gramatykę, a także historię języka angielskiego, dzięki czemu mogą czytać anglojęzyczne klasyki w oryginale. Podczas zajęć studenci poznają literaturę angielską z różnych epok, co poszerza wiedzę o kulturze studenta.

W trakcie studiów studenci poznają również historię krajów anglojęzycznych i ich kulturę. Co najważniejsze ćwiczą oni mówienie, pisanie, a także czytanie w języku obcym.

Łódzkie uczelnie oferujące filologię angielską mają w ofercie również wiele specjalności, dzięki którym studenci mogą zdobywać dodatkową specjalistyczną wiedzę oraz mogą ukierunkować się na swoją przyszłą pracę zawodową.

Studenci filologii angielskiej zobowiązani są również do odbycia praktyk zawodowych, które pozwalają na sprawdzenie nabytych umiejętności w praktyce.

Dowiedz się więcej: filologia angielska studia w Łodzi

Zobacz także:

kierunki studiów w Łodzi

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Łodzi

Komentarze (0)