Branding - studia podyplomowe w Łodzi

Branding - studia podyplomowe w Łodzi

Branding - studia podyplomowe w Łodzi
Dodaj do ulubionych

Branding - studia podyplomowe w Łodzi

Studia na kierunku branding to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.

 

Studia podyplomowe w Łodzi na tym kierunku są zaprojektowane tak, aby wyposażyć studentów w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania markami i budowania ich wartości na konkurencyjnym rynku. Program skupia się na zrozumieniu mechanizmów funkcjonowania marek, strategiach ich rozwoju oraz narzędziach komunikacji marketingowej, które pozwalają na efektywne budowanie i utrzymanie wizerunku marki. Studenci poznają fundamenty tworzenia i implementowania strategii brandingu w różnych sektorach. Uczą się też narzędzi i technik skutecznej komunikacji marki z rynkiem i konsumentami.

Studia te przygotowują absolwentów do pracy w roli specjalistów do spraw brandingu w agencjach reklamowych. Zajmą się kreowaniem i wdrażaniem strategii brandingowych dla klientów z różnych branż. W firmach konsultingowych z kolei będą świadczyć usługi w zakresie budowania i wzmacniania tożsamości marki dla przedsiębiorstw.

Zobacz, na jakich uczelniach w Łodzi jest kierunek

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Politechnika Łódzka

Politechnika Łódzka

Pokaż więcej
Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Łódzki

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito Łódź

Uniwersytet WSB Merito Łódź

Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. J. Chechlińskiego w Łodzi

Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki im. prof. J. Chechlińskiego w Łodzi

Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi

Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi

Pokaż więcej
Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi

Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi

Wyższa Szkoła Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi

Wyższa Szkoła Kosmetyki i Nauk o Zdrowiu w Łodzi

FEJKOWA UCZELNIA NA USUNIĘTE WYDZIAŁY

Pokaż więcej

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi

Gotowe

Wyróżniony

Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

Jakie wymagania rekrutacyjne?

Studia w Łodzi na tym kierunku przeznaczone są dla osób po studiach licencjackich, inżynierskich lub magisterskich. Kandydatem może być osoba, która pragnie rozpocząć pracę w agencjach reklamowych czy działach marketingu firm.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

Jak wyglądają studia na kierunku branding?

Kształcenie na tym kierunku skupia się na poznaniu fundamentów tworzenia i implementacji strategii brandingu w różnych sektorach. Studenci uczą się metod i technik zwiększania wartości marki oraz zarządzania jej kapitałem.

Poza tym omawiane są narzędzia i techniki skutecznej komunikacji marki z rynkiem i konsumentami. Studenci rozwijają też umiejętności w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej i osobowości marki.

W trakcie kształcenia studenci uczestniczą w licznych wykładach i seminariach, a także praktycznych warsztatach z zakresu projektowania i wdrażania strategii brandingowych.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku branding, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci potrafią przeprowadzać badania rynku oraz analizy potrzeb i preferencji konsumentów w celu lepszego pozycjonowania marki. Projektują oraz wdrażają kompleksowe strategie budowania i wzmacniania marek.

Tworzą kreatywne i efektywne kampanie reklamowe, które angażują odbiorców oraz wzmacniają wizerunek marki. Wyróżnia ich też umiejętność wykorzystywania platform społecznościowych do budowania relacji z konsumentami i promowania marki.

Poza tym samodzielnie tworzą spójne elementy wizualne marki, np. logotypy, kolory i typografię, które odzwierciedlają jej tożsamość.

 

Ile trwają studia na kierunku branding?

Studia na kierunku branding trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

Jaka praca po studiach na kierunku branding

Absolwenci mogą pracować w roli specjalistów do spraw brandingu w agencjach reklamowych. Zajmą się opracowywaniem i wdrażaniem strategii brandingowych dla klientów z różnych branż.

W roli brand managera z kolei odnajdą się w korporacjach, gdzie będą odpowiadać za zarządzanie portfolio marki, monitorowanie jej wizerunku oraz opracowywanie strategii wzrostu.

Mogą też znaleźć zatrudnienie w działach marketingowych jako specjaliści od komunikacji. Ich rolą będzie opracowywanie i realizacja kampanii promocyjnych.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku branding

  • specjalista do spraw brandingu,
  • agencje reklamowe,
  • firmy konsultingowe,
  • brand manager,
  • korporacje,
  • specjalista do spraw komunikacji marketingowej,
  • strateg kreatywny.

Absolwenci mogą też rozważyć dalsze kształcenie lub certyfikacje w pokrewnych dziedzinach, np. zarządzanie projektami czy UX/UI design.

Komentarze (0)