Studenci dyplomacji, negocjacji i komunikacji w biznesie międzynarodowym poznają np.: specyfikę protokołu dyplomatycznego, podstawy negocjacji, zasady prawidłowego zachowania w relacjach biznesowych, charakterystykę biznesu międzynarodowego, techniki komunikacyjne stosowane w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych w środowisku wielokulturowym.
Osoby, które ukończyły studia na dyplomacji, negocjacji i komunikacji w biznesie międzynarodowym są gotowe m.in. do: zawierania umów handlowych; pozyskiwania wsparcia dla reprezentowanego kraju; osiągania porozumienia w negocjacjach międzynarodowych; przekonującego oddziaływania w komunikacji biznesowej.
Absolwenci mogą szukać zatrudnienia w: organizacjach międzynarodowych, placówkach dyplomatycznych, jednostkach zajmujących się mediacjami. Nabyte przez absolwentów tej ścieżki kształcenia kompetencje pozwalają im także prowadzić własną działalność gospodarczą.
Studia na dyplomacji, negocjacjach i komunikacji w biznesie międzynarodowym skupiają się na problematyce ściśle związanej m.in. z prowadzeniem działalności biznesowej w środowisku wielokulturowym, wymagającym specyficznych kompetencji miękkich i wiedzy w zakresie np. prawa międzynarodowego, społeczno-kulturowych uwarunkowań handlu czy sposobie funkcjonowania rynków międzynarodowych.
W programie tej ścieżki kształcenia znaleźć można przedmioty poświęcone np.: historii dyplomacji, regułom protokołu dyplomatycznego, zasadom międzynarodowego ruchu osób, przepisom prawa dyplomatycznego i konsularnego. Studenci dyplomacji, negocjacji i komunikacji w biznesie międzynarodowym szkolą się w zakresie m.in.: występowania publicznego, kreowania odpowiedniego wizerunku w kontaktach dyplomatycznych czy organizowania wizyt zagranicznych.
W programie studiów na dyplomacji, negocjacjach i komunikacji w biznesie międzynarodowym znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: specyfiki rynku międzynarodowego; zasad komunikacji społecznej w środowisku wielokulturowym; etykiety dyplomatycznej w biznesie.
Absolwenci dyplomacji, negocjacji i komunikacji w biznesie międzynarodowym są zatrudniani m.in. w: organizacjach międzynarodowych, centralnych i samorządowych jednostkach administracji publicznej, placówkach dyplomatycznych, fundacjach i organizacjach pozarządowych czy publicznych i prywatnych ośrodkach analityczno-badawczych.
Absolwent dyplomacji, negocjacji i komunikacji w biznesie międzynarodowym może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Dyplomacja, negocjacja i komunikacja w biznesie międzynarodowym to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Zarządzanie jako kierunek interdyscyplinarny łączy zagadnienia charakterystyczne dla takich dziedzin, jak np.: psychologia, marketing i reklama, socjologia, pedagogika, informatyka, ekonomia, ekologia, administracja czy prawo. Studenci tego kierunku rozwijają wiele kompetencji miękkich, dzięki czemu po ukończeniu studiów mogą m.in. dokonywać poprawnej autoprezentacji, komunikować się w środowisku międzynarodowym, rozwijać przedsiębiorstwa, zarządzać finansami, zasobami ludzkimi i informacjami czy budować skuteczną strategię marketingową firmy.
Zarządzanie przygotowuje absolwentów do pracy na stanowiskach np. doradczych, kierowniczych, analitycznych, eksperckich czy związanych z mediami, komunikacją społeczną, marketingiem, oceną opinii publicznej lub kontrolą wewnętrzną. Dzięki temu osoby, które ukończyły ten kierunek studiów, mogą szukać zatrudnienia m.in. w dowolnej korporacji, przedsiębiorstwie, instytucji międzynarodowej, jednostce administracyjnej, ośrodku badawczym czy organizacji społecznej.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie