Gospodarka elektroniczna to nowoczesna propozycja kształcenia skoncentrowana na ekonomii, zarządzaniu, marketingu, komunikacji gospodarczej i społecznej. Interdyscyplinarny kierunek łączy również narzędzia informatyczne z umiejętnościami menedżerskimi.
Studenci uczęszczają na zajęcia, które pozwalają zapoznać się ze sposobami prowadzenia handlu w Internecie oraz zdobywać wiedzę odnoszącą się do wspomagania procesów biznesowych dzięki informatyce, reklamie oraz kreowaniu wizerunku. Studenci potrafią zastosować Internet we współczesnej gospodarce i organizacji, a także z pełną swobodą prowadzą działania marketingowe.
Absolwenci zatrudniani są na stanowiskach menedżerów, doradców, analityków bądź audytorów, którzy wykorzystują różnorodne narzędzia informatyczne. Zatrudniani są w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych, usługowych, marketingowych, PR, instytucjach finansowych, a także w urzędach administracji rządowej i samorządowej oraz w firmach konsultingowych.