Nie bez powodu mówi się, że reklama stanowi dźwignię handlu. Odpowiednio zaprezentowany przekaz audiowizualny, zawierający elementy o psychologicznie udowodnionym działaniu, potrafi skłonić do podjęcia ostatecznej decyzji zakupowej nawet największych przeciwników kupowania pod wpływem emocji. Jeżeli chciałbyś zdobywać wiedzę na temat reklamy i jej wpływu na odbiorców, a ponadto myślisz o poruszaniu się w obszarze kształtowania relacji z otoczeniem, wybierz reklamę i public relations.
W programie tej propozycji kształcenia bez trudu odnajdziesz zagadnienia psychologiczne, które wyjaśnią ci w sposób szczegółowy ludzką percepcję, a ponadto nauczą wykorzystywania tej wiedzy w praktyce, zapoznasz się z przedmiotami zarządczymi, które ugruntują twoje kompetencje interpersonalne, a ponadto spotkasz na swojej drodze zagadnienia z obszaru public relations.
Wszystko po to, aby abiturienci mogli podjąć pracę o charakterze odpowiadającym indywidualnym predyspozycjom, zainteresowaniom i aspiracjom.