Żyjemy w czasach zdominowanych wszelkiego rodzaju informacjami. Dostęp do nich jest obecnie szczególnie łatwy, dlatego ryzyko utraty i wycieku danych poufnych jest szczególnie wysokie. Z tego względu zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów do spraw zarządzania informacjami nie maleje.
Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie to innowacyjna propozycja kształcenia, dzięki której zyskasz szansę na zdobycie wszechstronnych kompetencji, które staną się nieocenione zarówno na krajowym, jak i międzynarodowym rynku pracy. Przyszli absolwenci poznają tajniki organizacji systemów zarządzania, dowiedzą się nieco o specyfice przechowywania danych poufnych, a ponadto nauczą się planowania i kontroli operacyjnej w przedsiębiorstwach.
Jako jeden z absolwentów bez trudu znajdziesz pracę w przedsiębiorstwach o różnym charakterze działania, szczególnie w tych, w których bezpieczeństwo informacji jest na wagę złota. Ponadto rozważysz zatrudnienie w korporacjach, wybranych jednostkach administracyjnych, a nawet organach zarządczych.