Uczelnia Łazarskiego – konkurs, który otworzył drzwi na studia

Uczelnia Łazarskiego – konkurs, który otworzył drzwi na studia

uczelnia Łazarskiego

Uczelnia Łazarskiego – konkurs, który otworzył drzwi na studia

Nietypowa kampania promocyjna Uczelni Łazarskiego w Warszawie spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w mediach społecznościowych. Kandydaci, dzięki spotowi, mogli bowiem poznać uczelnię z perspektywy gracza. Jak to możliwe? Pomysłodawcy spotu zaproponowali sposób prowadzenia kamery oparty na koncepcji „point of view” – wszystko to, co widzą oglądający, znajduje się na poziomie wzorku bohatera spotu.

Pomysłodawcą projektu był *Aksen Semak. Dziś 22-letni absolwent Uczelni Łazarskiego, który mówi: „Odzew, z jakim spotkaliśmy się po publikacji filmu, przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Setki tysięcy wyświetleń na Facebooku, Instagramie, Youtubie, setki polubień, komentarzy i udostępnień. Zamieściłem film także na swoim prywatnym profilu, a że jestem obcokrajowcem, to zainteresowały się nim również duże profile na Instagramie […]”. Tak narodził się pomysł na organizację konkursu, gdzie można było wygrać aż 4000 zł w formie grantu na studia na wybranym kierunku na Uczelni Łazarskiego. Aby wygrać, trzeba było polubić konkretne profile na Instagramie i oznaczyć osoby, z którymi chciałoby się studiować na Uczelni Łazarskiego. Konkurs wygrał chłopak z Ukrainy – Ivan Tsaregradski.

To pierwszy tego typu konkurs, który miał formę rozdania, a z angielskiego „give away”. Formułę dobrze znają młode osoby, które korzystają z mediów społecznościowych. To jednak innowacyjna forma zachęty, by zadbać o swoje wykształcenie, ale spotkała się ona z ogromnym zainteresowaniem.

więcej

 

 

 

 

Komentarze (0)