Zarządzanie w turystyce studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Zarządzanie w turystyce to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem gruntownego przygotowania do zarządzania przedsięwzięciami w obszarze turystyki, z wykorzystaniem nowoczesnych instrumentów zarządzania, w tym także narzędzi informatycznych gromadzenia, analizy i prezentacji danych. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami prowadzenia działalności na lokalnym, krajowym i światowym rynku turystycznym, funkcjonowaniem mechanizmów rynkowych i polityki państwa w turystyce, zasadami tworzenia modeli i planów biznesu na rynkach o różnych skalach działania, jak również projektowaniem procesów wdrażania innowacji.

Studenci Zarządzania w turystyce zdobywają obszerną i złożoną wiedzę. Jej obszar złożony jest z licznych elementów, w tym między innymi: marketingu międzynarodowego, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania finansami, zagadnień prawnych czy zarządzania procesami biznesowymi oraz zarządzania strategicznego.

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Zarządzania w turystyce będą mogli znaleźć zatrudnienie przede wszystkim w organizacjach działających na rynku turystycznym. Będą mogli pracować na stanowiskach menedżerów do spraw sprzedaży, specjalistów do spraw turystyki i marketingu, menedżerów do spraw turystyki, menedżerów do spraw produktu turystycznego, specjalistów do spraw obsługi klienta.

 

Uczelnie, gdzie ZARZĄDZANIE W TURYSTYCE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Uniwersytet Pomorski w Słupsku

Komentarze (0)