Studia na kierunku E-business & Digital Marketing to studia licencjackie lub magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata lub magistra).
W ramach studiów na kierunku E-business & Digital Marketing studenci zdobędą wiedzę z zakresu nauk informatycznych, zarządzania, marketingu oraz biznesu. Ponadto dowiedzą się więcej na temat marketingu cyfrowego i specyfiki mediów społecznościowych. Dowiedzą się także, w jaki sposób obsługiwać zaawansowane narzędzia i programy informatyczne stosowane w marketingu.
Praca po studiach
Absolwenci znajdą zatrudnienie w działach handlowych, agencjach marketingowych, agencjach reklamowych, działach PR, instytucjach kultury, mediach, działach HR oraz na stanowiskach kierowniczych i menedżerskich.
Kandydaci na kierunek E-business & Digital Marketing powinni zapoznać się z wymaganiami obowiązującymi na danej uczelni wyższej. Dzięki szybkiemu podjęciu przygotowań mogą znacznie zwiększyć swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie aplikacji. W przypadku wyższych szkół niepublicznych konieczne będzie przedstawienie świadectwa maturalnego. W rekrutacji na studia magisterskie będzie brana pod uwagę ocena z dyplomu ukończenia studiów wyższych. Kandydaci muszą także znać język angielski na poziomie zaawansowanym.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
Terminy rekrutacji
Czas trwania
Przedmioty maturalne
Limity
Progi
Obecnie, internet jest nośnikiem informacji i reklamy. Media społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane w nowoczesnym marketingu cyfrowym, dlatego też specjaliści z obszaru tej dziedziny znajdą zatrudnienie zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku pracy. Ich kształceniem zajmuje się anglojęzyczny kierunek E-business & Digital Marketing wyróżniający się interdyscyplinarnym programem nauczania oscylującym wokół nauk informatycznych, społecznych i biznesowych.
Studia na kierunku E-business & Digital Marketing możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Studenci kierunku E-business & Digital Marketing zdobędą wszechstronną wiedzę z obszaru informatyki, marketingu, zarządzania i biznesu. Ponadto dowiedzą się więcej na temat specyfiki i funkcjonowania mediów społecznościowych. Ze względu na praktyczny wymiar kształcenia, studenci rozwiną szereg umiejętności, które wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej. Przede wszystkim nauczą się zastosowania technik marketingu cyfrowego w praktyce.
Ponadto nauczą się zarządzania zasobami ludzkimi, projektami i przedsiębiorstwem. Dzięki temu, że zajęcia będą prowadzone w języku angielskim, studenci rozwiną zdolności językowe i poznają specjalistyczną terminologię informatyczną i biznesową.
Studia na kierunku E-business & Digital Marketing trwają 3 lata (studia I stopnia) lub 2 lata (studia II stopnia).
Absolwenci kierunku E-business & Digital Marketing nie powinni mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia. Po ukończeniu studiów mogą związać swoją przyszłość z agencjami marketingowymi i reklamowymi. Równie ciekawą opcją może być zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych i menedżerskich. Uzyskaną wiedzę i umiejętności wykorzystają w działach PR i HR. Ponadto mogą związać swoją przyszłość z instytucjami kultury, mediami oraz organizacjami pozarządowymi. Znajomość języka angielskiego oraz specjalistycznej terminologii otworzy im drzwi do kariery międzynarodowej.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku E-business & Digital Marketing:
Miasta, które oferują studia na kierunku E-BUSINESS & DIGITAL MARKETING
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia