E- administracja to propozycja kształcenia, która wprowadza w obszar zagadnień związanych z informatyzacją i cyfryzacją działań administracji. Stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników, którzy obowiązki zawodowe wykonują wykorzystując narzędzia informatyczne i nowoczesne technologie. Osoby wybierające tę ścieżkę kształcenia zaznajamiają się z podstawami prawnymi informatyzacji administracji publicznej i samorządowej, zasadami i warunkami funkcjonowania współczesnej administracji, problemem wykluczenia cyfrowego, bezpieczeństwem informacji w administracji elektronicznej czy elektronicznym obiegiem dokumentów.
Studenci E- administracji poruszają się po wielu zagadnieniach. Istotnym elementem kształcenia jest poznanie i zrozumienie zagadnień prawnych, ekonomicznych i finansowych oraz procedur administracyjnych, a także pozyskanie umiejętności wykorzystywania narzędzi informatycznych.
Absolwenci E- administracji przygotowani są do pracy w administracji publicznej, administracji biznesowej, podmiotach gospodarczych, organizacjach pozarządowych oraz firmach doradczych i konsultingowych.