Marketing interaktywny studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing interaktywny to propozycja kształcenia, która pozwala zapoznać się z działaniami marketingowymi prowadzonymi w kanałach cyfrowych. Oznacza to, że studenci poruszają się po zagadnieniach między innymi: mediów społecznościowych, content marketingu, poczty elektronicznej czy optymalizacji SEO. Uczą się jak określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego, a także mierzyć efektywność prowadzonych działań.

Studenci Marketingu interaktywnego zdobywają praktyczną wiedzę na temat działań reklamowych, które można przeprowadzić w Internecie, kształtowania wizerunku organizacji, zasad tworzenia strategii komunikacji, badania mediów, analizy pozycji marketingowej przedsiębiorstwa, tworzenia zespołu i strategicznego planu marketingu w perspektywie krótkoterminowej i długoterminowej.

Po ukończeniu nauki, absolwenci Marketingu interaktywnego nie będą mieli kłopotu ze znalezieniem pracy. Obowiązki zawodowe będą mogli wykonywać przede wszystkim w: agencjach marketingowych, agencjach reklamowych czy agencjach interaktywnych.

 

Uczelnie, gdzie Marketing interaktywny jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Komentarze (0)