Marketing interaktywny to propozycja kształcenia, która pozwala zapoznać się z działaniami marketingowymi prowadzonymi w kanałach cyfrowych. Oznacza to, że studenci poruszają się po zagadnieniach między innymi: mediów społecznościowych, content marketingu, poczty elektronicznej czy optymalizacji SEO. Uczą się jak określać najefektywniejsze kanały marketingu interaktywnego, a także mierzyć efektywność prowadzonych działań.
Studenci Marketingu interaktywnego zdobywają praktyczną wiedzę na temat działań reklamowych, które można przeprowadzić w Internecie, kształtowania wizerunku organizacji, zasad tworzenia strategii komunikacji, badania mediów, analizy pozycji marketingowej przedsiębiorstwa, tworzenia zespołu i strategicznego planu marketingu w perspektywie krótkoterminowej i długoterminowej.
Po ukończeniu nauki, absolwenci Marketingu interaktywnego nie będą mieli kłopotu ze znalezieniem pracy. Obowiązki zawodowe będą mogli wykonywać przede wszystkim w: agencjach marketingowych, agencjach reklamowych czy agencjach interaktywnych.