E-commerce studia - specjalność / ścieżka kształcenia

E- commerce to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w świat handlu elektronicznego. Pozwala pozyskać gruntowną wiedzę i liczne umiejętności w zakresie prowadzenia działań handlowych w Internecie oraz wykorzystywania potencjału mediów społecznościowych. W toku nauki studenci E- commerce zaznajamiają się z: zasadami budowy systemów elektronicznej wymiany danych i dokumentów, zasadami prowadzenia badań rynku, wdrażaniem rozwiązań dotyczących marketingu online, zarządzaniem sklepem internetowym, podstawami projektowania stron internetowych oraz zasadami bezpieczeństwa i ochrony danych.

E- commerce to ścieżka kształcenia odpowiadająca potrzebom i wymaganiom współczesnego rynku. Oprócz wiedzy, dotyczącej instrumentów konkurowania w przestrzeni wirtualnej, zarządzania strategicznego, prawnych aspektów handlu czy systemów płatności, studenci nabywają cennych umiejętności przede wszystkim w zakresie: administrowania systemami informatycznymi, zarządzania treścią, zarządzania projektami e- commerce i w mediach społecznościowych, finansowania projektów, analizowania danych, przygotowywania kampanii promocyjnych oraz pomiaru skuteczności działań.

Absolwenci E- commerce posiadają wiedzę i umiejętności, które coraz częściej poszukiwane są na rynku i dzięki którym mogą pracować na takich stanowiskach jak: administrator systemów, programista aplikacji internetowych, administrator portalu internetowego, administrator platform obsługi sprzedaży internetowej, jak również specjalista do spraw e- commerce i e- marketingu.

 

Uczelnie, gdzie E-COMMERCE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Politechnika Świętokrzyska

Politechnika Świętokrzyska

Zarządzanie biznesowe stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku zarządzanie biznesowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

E-biznes stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku e-biznes

Uniwersytet Gdański

Uniwersytet Gdański

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Wrocławska Akademia Biznesu w Naukach Stosowanych

Sprzedaż i marketing stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku sprzedaż i marketing

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Zarządzanie informacją stopień: (I)  (II), czas trwania: 1,5 roku • 2 lata • 3,5 roku • 4 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)