Marketing i social media to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem praktycznej wiedzy z zakresu planowania i realizowania działań marketingowych w przestrzeni mediów społecznościowych. Studenci poznają współczesne trendy konsumenckie i ich zastosowanie w działalności promocyjnej przedsiębiorstw, podstawowe modele strategii marketingowych oraz zasady konstrukcji planu marketingowego i jego wdrożenia, jak również zasady kreowania marki.
Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji z rynkiem, badaniom i analizie rynku, komunikacji marketingowej, psychologii zachowania konsumentów, zarządzaniu marketingowemu. Ponadto, studenci nabywają umiejętności w zakresie: tworzenia i promowania treści, budowania społeczności, prowadzenia kampanii reklamowych, monitorowania wyników i analizowania danych.
Jakie perspektywy rozpościerają się przed absolwentami tej ścieżki kształcenia? Osoby, które ukończyły studia w zakresie marketingu i social mediów mogą znaleźć zatrudnienie w roli analityków marketingowych, specjalistów do spraw SEM, specjalistów do spraw marketingu internetowego, menedżerów do spraw analiz marketingowych, menedżerów do spraw innowacji marketingowych.