Marketing i social media studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i social media to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem praktycznej wiedzy z zakresu planowania i realizowania działań marketingowych w przestrzeni mediów społecznościowych. Studenci poznają współczesne trendy konsumenckie i ich zastosowanie w działalności promocyjnej przedsiębiorstw, podstawowe modele strategii marketingowych oraz zasady konstrukcji planu marketingowego i jego wdrożenia, jak również zasady kreowania marki.

Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji z rynkiem, badaniom i analizie rynku, komunikacji marketingowej, psychologii zachowania konsumentów, zarządzaniu marketingowemu. Ponadto, studenci nabywają umiejętności w zakresie: tworzenia i promowania treści, budowania społeczności, prowadzenia kampanii reklamowych, monitorowania wyników i analizowania danych.

Jakie perspektywy rozpościerają się przed absolwentami tej ścieżki kształcenia? Osoby, które ukończyły studia w zakresie marketingu i social mediów mogą znaleźć zatrudnienie w roli analityków marketingowych, specjalistów do spraw SEM, specjalistów do spraw marketingu internetowego, menedżerów do spraw analiz marketingowych, menedżerów do spraw innowacji marketingowych.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING I SOCIAL MEDIA jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Uniwersytet WSB Merito Gdynia

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Marketing cyfrowy stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku marketing cyfrowy

Akademia Ateneum w Gdańsku

Akademia Ateneum w Gdańsku

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)