Marketing, sprzedaż i PR to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych nowymi trendami w marketingu, sprzedaży i przestrzeni public relations. To studia, które pozwalają dowiedzieć się jak budować wizerunek przedsiębiorstwa, wykorzystywać nowoczesne narzędzia do działań promocyjnych, stosować nowe techniki sprzedaży i obsługi klienta, jak również budować trwałe relacje z klientami.
W toku kształcenia studenci poruszają się po zagadnieniach: współczesnej komunikacji z rynkiem, narzędzi marketingu w sprzedaży, zachowania konsumentów, tworzenia strategii marketingowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, nawiązywania relacji z mediami, a także tajników podejmowania decyzji przedsiębiorstwa i klienta dotyczących marki.
Marketing, sprzedaż i PR to ścieżka kształcenia, po ukończeniu której można rozpocząć pracę w roli specjalisty do spraw komunikacji korporacyjnej, specjalisty do spraw szkoleń w zakresie technik sprzedaży, specjalisty do spraw marketingu czy specjalisty do spraw public relations.