Zarządzanie publiczne i e- administracja to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób chcących dokładnie poznać problematykę zamówień publicznych, jak również zdobyć wiedzę z zakresu innych dziedzin prawa, nadzoru nad realizacją zamówień, elektronizacji zamówień publicznych oraz zasad audytu w zamówieniach publicznych. Studia pozwalają pozyskać wiedzę interdyscyplinarną, a poruszane podczas zajęć zagadnienia reprezentują przede wszystkim nauki prawne, nauki o administracji oraz nauki o zarządzaniu.
Osoby wybierające tę ścieżkę kształcenia poznają między innymi: techniki negocjacji w administracji publicznej, finanse samorządu terytorialnego, zarządzanie w administracji publicznej, informatyzację zamówień publicznych, a także cyfryzację usług publicznych. Oprócz tego, zdobywają wiedzę podstawową, fundamentalną dla administracji, a zatem spotykają się również z: prawem administracyjnym, postępowaniem administracyjnym, prawem pracy, prawem finansowym czy postępowaniem egzekucyjnym w administracji.
Co po studiach? Jakie perspektywy zawodowe rozpościerają się przed absolwentami Zarządzania publicznego i e- administracji? Otóż, posiadają wiedzę, dzięki której mogą znaleźć zatrudnienie w urzędach administracji rządowej i samorządowej oraz w przedsiębiorstwach współpracujących z administracją publiczną, a także w instytucjach zajmujących się cyfryzacją i rozwojem e- usług.