BIZNES I MARKETING MIĘDZYNARODOWY

BIZNES I MARKETING MIĘDZYNARODOWY

Biznes i marketing międzynarodowy studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Biznes i marketing międzynarodowy to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych poznaniem nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w branży marketingowej, zasad prowadzenia handlu międzynarodowego oraz zasad efektywnej komunikacji. To studia idealne dla tych, którzy marzą o pracy w agencjach interaktywnych czy międzynarodowych przedsiębiorstwach, jak również tych, którzy planują prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Obszar zagadnień poruszanych w toku kształcenia jest niezwykle bogaty, a składają się na niego między innymi takie tematy jak: umowy i negocjacje międzynarodowe, zarządzanie relacjami z klientami, strategie marketingowe firm wielonarodowych czy dokumenty w handlu zagranicznym.

Bardzo istotnym elementem kształcenia jest rozwijanie jasno określonych umiejętności, które dotyczą przede wszystkim zarządzania relacjami z klientami w skali międzynarodowej, analizy i rozwiązywania problemów gospodarczych w skali międzynarodowej, a także budowania międzynarodowego wizerunku przedsiębiorstw.

A jak kreuje się przyszłość zawodowa? Absolwenci Biznesu i marketingu międzynarodowego posiadają konkretną wiedzę i konkretne umiejętności. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: zarządzania, organizacji działalności handlowej, transakcji międzynarodowych czy marketingu międzynarodowego. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych, agencjach public relations, agencjach interaktywnych, firmach konsultingowych, przedsiębiorstwach współpracujących z zagranicą, izbach handlowych i gospodarczych czy agencjach badań rynkowych.

 

Uczelnie, gdzie BIZNES I MARKETING MIĘDZYNARODOWY jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Stosunki międzynarodowe stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Rzeszowie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia we Wrocławiu)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)