E-commerce i marketing internetowy to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem szczegółowej wiedzy na temat specyfiki i uwarunkowań prowadzenia działań marketingowych w Internecie oraz modeli e-commerce. Pozyskiwana podczas studiów praktyczna wiedza pozwali na rozwiązywanie problemów decyzyjnych o charakterze strategicznym i operacyjnym występujących w obszarze marketingu internetowego i handlu elektronicznego.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: tworzeniu strategii marketingowych w e-biznesie, zasadom planowania i realizacji kampanii reklamowych w Internecie, nowym trendom konsumenckim w Internecie, instrumentom konkurowania w przestrzeni wirtualnej, zagadnieniom prawnym, projektowaniu stron internetowych czy działaniom z zakresu public relations.
Absolwenci ścieżki kształcenia E-commerce i marketing internetowy przygotowani są do pracy w różnego typu przedsiębiorstwach, działach marketingu, agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, firmach i portalach internetowych.