E - commerce i marketing internetowy

E - commerce i marketing internetowy

E - commerce i marketing internetowy studia - specjalność / ścieżka kształcenia

E-commerce i marketing internetowy to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem szczegółowej wiedzy na temat specyfiki i uwarunkowań prowadzenia działań marketingowych w Internecie oraz modeli e-commerce. Pozyskiwana podczas studiów praktyczna wiedza pozwali na rozwiązywanie problemów decyzyjnych o charakterze strategicznym i operacyjnym występujących w obszarze marketingu internetowego i handlu elektronicznego.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: tworzeniu strategii marketingowych w e-biznesie, zasadom planowania i realizacji kampanii reklamowych w Internecie, nowym trendom konsumenckim w Internecie, instrumentom konkurowania w przestrzeni wirtualnej, zagadnieniom prawnym, projektowaniu stron internetowych czy działaniom z zakresu public relations.

Absolwenci ścieżki kształcenia E-commerce i marketing internetowy przygotowani są do pracy w różnego typu przedsiębiorstwach, działach marketingu, agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, firmach i portalach internetowych.

 

Uczelnie, gdzie E - commerce i marketing internetowy jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)