Psychologia w biznesie i zarządzaniu pozwoli ci zrozumieć najważniejsze mechanizmy psychologiczne, stosowane podczas prowadzenia przedsiębiorstw, korporacji i innego rodzaju biznesu w celu poprawy ich działania. Podczas kształcenia szczególny nacisk zostanie położony na zagadnienia z obszaru reklamy, marketingu oraz technik interpersonalnych.
Jako przyszły absolwent dowiesz się nieco o najskuteczniejszych metodach komunikacyjnych, które pozwolą ci na zmotywowanie pracowników, poznasz zasady działania reklamy i jej wpływu na odbiorców, pogłębisz posiadane kompetencje interpersonalne, dzięki którym staniesz się dobrym negocjatorem i mediatorem, a ponadto dowiesz się nieco o funkcjonowaniu współczesnych przedsiębiorstw.
Zatrudnienia będziesz mógł poszukać w placówkach doradczych i konsultingowych, międzynarodowych przedsiębiorstwach różnego szczebla, jeżeli zechcesz, założysz własną działalność, którą świadomie poprowadzisz dzięki wyniesionym z toku kształcenia kompetencjom.