PSYCHOLOGIA W BIZNESIE I REKLAMIE

PSYCHOLOGIA W BIZNESIE I REKLAMIE

Psychologia w biznesie i reklamie studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia w biznesie i reklamie to propozycja kształcenia, dzięki której można zdobyć wiedzę nie tylko o podstawowych procesach i zjawiskach psychologicznych czy też sposobach ich opisywania i wyjaśniania w obrębie rożnych kierunków i szkół psychologicznych, ale w szczególności wiedzę o zachowaniach konsumenckich i szeroko pojmowanej reklamie.

W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z: psychologią decyzji, zasadami prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników, zasadami prowadzenia negocjacji, metodami i narzędziami wspierającymi procesy kadrowe, uwarunkowaniami klimatu i kultury w organizacji, a także możliwymi patologiami w środowisku pracy. Co ważne, nabywają umiejętności w zakresie diagnozowania i rozwiązywania sytuacji trudnych w środowisku pracy, prowadzenia rekrutacji, prowadzenia szkoleń, jak również przygotowywania kampanii reklamowych.

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu Psychologii w biznesie i reklamie? Absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą znaleźć zatrudnienie w działach Human Resources, agencjach reklamowych, agencjach marketingowych czy mediach.

 

Uczelnie, gdzie PSYCHOLOGIA W BIZNESIE I REKLAMIE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Psychologia stopień: (Jednolite), czas trwania: 5 lat
tryb: stacjonarne

Komentarze (0)