Handel i marketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Handel i marketing to propozycja kształcenia, która pozwala studentom zapoznać się nie tylko z zasadami funkcjonowania i zarządzania współczesnymi organizacjami, ale również z zagadnieniami dotyczącymi handlu (w tym handlu elektronicznego), komunikacji marketingowej oraz negocjacji handlowych. Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: strategii produktu, zarządzaniu dystrybucją, testowaniu produktu, strategii cen, internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych czy opracowywania planów marketingowych.

Ponadto, studenci Handlu i marketingu poruszają się po zagadnieniach: psychologii w zarządzaniu, społecznej odpowiedzialności w strategii komunikacji organizacji, technik multimedialnych w marketingu, zarządzania organizacjami usługowymi czy prezentacji i wystąpień publicznych.

Absolwenci Handlu i marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedsiębiorstwach produkcyjnych, przedsiębiorstwach handlowych, przedsiębiorstwach usługowych, organizacjach zarządzających inwestycjami, instytucjach non- profit czy jednostkach administracji rządowej i samorządowej. 

 

Uczelnie, gdzie HANDEL I MARKETING jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Komentarze (0)