Neuromarketing studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Neuromarketing to propozycja kształcenia, która skupia się na zagadnieniu wykorzystywania psychologii w nowoczesnych badaniach konsumentów i ich zachowania. To studia, w których nauka spotyka się z biznesem, a studenci zdobywają kompetencje, które pozwalają na rozwijanie kariery zawodowej wszędzie tam, gdzie istotna jest wiedza na temat mechanizmów podejmowania decyzji, procesów emocjonalnych oraz oddziaływania reklamy.

W toku kształcenia osoby wybierające Neuromarketing zaznajamiają się między innymi z: technologiami biometrycznymi wykorzystywanymi w marketingu, psychologią zachowania konsumentów, metodami badań marketingowych, społeczną odpowiedzialnością biznesu, ekonomią behawioralną czy marketingiem sensorycznym. Co zrozumiałe, istotnym elementem jest nabycie umiejętności wykorzystywania zdobywanej wiedzy w praktycznym działaniu.

Mówiąc o praktycznym działaniu warto wspomnieć, że osoby posiadające wiedzę na temat neuromarketingu mogą pracować na licznych stanowiskach. Jakich? Mogą wykonywać obowiązki zawodowe w roli specjalistów do spraw marketingu, psychologów reklamy, psychologów biznesu, menedżerów kreatywnych, trenerów i szkoleniowców czy konsultantów.

 

Uczelnie, gdzie Neuromarketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)