KADRY W ADMINISTRACJI

KADRY W ADMINISTRACJI

Kadry w administracji studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Kadry w administracji to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące pozyskać wiedzę i umiejętności, które razem stanowią przygotowanie do podjęcia pracy w działach rekrutacji lub kadr podmiotów publicznych i prywatnych. Studia pozwalają zapoznać się między innymi z: prawem pracy, sposobami naliczania wynagrodzeń czy zasadami ochrony danych osobowych.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: ubezpieczeniom społecznym i wynagrodzeniom w administracji, zarządzaniu zasobami ludzkimi w administracji, innowacyjnej gospodarce, statusowi prawnemu pracowników administracji.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki w ramach tej ścieżki kształcenia? Absolwenci Kadr w administracji przygotowani są do wykonywania obowiązków zawodowych w działach rekrutacji oraz działach kadr, zarówno podmiotów publicznych jak i prywatnych.

 

Uczelnie, gdzie KADRY W ADMINISTRACJI jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Administracja stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)