ZARZĄDZANIE W HANDLU I USŁUGACH

ZARZĄDZANIE W HANDLU I USŁUGACH

Zarządzanie w handlu i usługach studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Zarządzanie w handlu i usługach to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień związanych z prowadzeniem działalności handlowej. Co zrozumiałe, osoby wybierające tę ścieżkę studiowania, oprócz szczegółowej wiedzy na temat handlu i usług, zdobywają obszerną wiedzę na temat podstaw zarządzania, bez której niemożliwe jest zrozumienie zasad i mechanizmów działających w tym właśnie obszarze.

W toku kształcenia studenci poruszają się po zagadnieniach: ekonomiki handlu, negocjacji handlowych, marketingu handlu i usług, logistyki handlu, e- commerce czy zarządzania w biznesie międzynarodowym. Nabywają umiejętności w zakresie: obsługi klienta, prowadzenia negocjacji, budowania długoterminowych relacji z klientami, tworzenia konkurencyjnych strategii.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Zarządzania w handlu i usługach posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować w różnych przedsiębiorstwach, w działach: sprzedaży, logistyki i handlu, obsługi klienta, marketingu i reklamy.

 

Uczelnie, gdzie ZARZĄDZANIE W HANDLU I USŁUGACH jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Uniwersytet WSB Merito w Toruniu

Zarządzanie stopień: (I), czas trwania: • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)