Agrobiznes studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Agrobiznes to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń, w której znajdują się liczne zagadnienia dotyczące rolnictwa oraz prowadzenia gospodarstw. Studia kładą nacisk na zaznajomienie się z zasadami zarządzania gospodarstwem rolnym oraz przedsiębiorstwem branży przetwórstwa rolnego, jak również zasadami analizy ekonomicznej, rachunkowości, marketingu oraz technologii produkcji roślinnej i zwierzęcej.

Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji w biznesie, zagadnieniom prawa gospodarczego, funkcjonowaniu rynku żywnościowego, technologiom informatycznym, ekonomice rolnictwa, organizacji przedsiębiorstwa w agrobiznesie, organizacji pracy i zarządzaniu personelem czy zasadom tworzenia biznes planu. Studenci nabywają umiejętności między innymi w zakresie: planowania i podejmowania decyzji gospodarczych, sporządzania biznes planów, pozyskiwania środków finansowych ze źródeł funduszy europejskich, zarządzania jakością, kierowania zespołem czy dopasowywania odpowiedniego modelu gospodarowania do występujących warunków.

Co po studiach? Absolwenci Agrobiznesu wyróżniają się wiedzą i umiejętnościami, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: firmach doradczych, samorządach terytorialnych, administracji państwowej oraz firmach świadczących usługi dla agrobiznesu.

 

Uczelnie, gdzie AGROBIZNES jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Rolnictwo stopień: (I)  (II), czas trwania: 1,5 roku • 3,5 roku
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku rolnictwo

Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie

Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie

Produkcja i marketing żywności stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku produkcja i marketing żywności

Komentarze (0)