Social media i PR

Social media i PR

Artykuł archiwalny

Kierunek może nie być dostępny w ofercie uczelni. Informację należy zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Social media i PR – Collegium Humanum / Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Obecnie, nawet najbardziej oporne wobec technologii osoby spotykają się z narzędziami nowoczesnej komunikacji. Szeroko pojęte media, na czele z Internetem, niezwykle mocno oddziałują na nasze życie, nierzadko stanowiąc jedyną formę kontaktu ze światem, czy sposobu pozyskiwania informacji. Nowe media to także najpopularniejszy obecnie obszar reklamy, promocji, czy wymiany wiedzy, zatem zapotrzebowanie na specjalistów w tym zakresie rośnie niezwykle szybko. Co zrozumiałe, świat idzie do przodu i wymaga od nas wysiłku, aby za nim nadążać. Coś, co kiedyś wydawało się tylko przestrzenią rozrywki, dzisiaj jest podstawą, niezbędnym elementem działalności. Na tych, którzy chcą wejść w nowoczesny świat internetowych narzędzi czeka kierunek Social media i PR. A gdzie? W Collegium Humanum w Warszawie, gdzie prowadzony jest na studiach pierwszego i drugiego stopnia.

Kierunek Social media i PR  w Collegium Humanum w Warszawie to tak naprawdę jedna z licznych specjalności kierunku Zarządzanie. Założeniem kształcenia pozyskanie szerokiej wiedzy i umiejętności, będących przygotowaniem do praktycznego wykorzystywania narzędzi internetowych w skutecznej działalności marketingowej i szeroko pojętej promocji. Studenci uczą się tworzenia strategii marketingu internetowego, stosowania modeli biznesowych on-line, stosowania grafiki komputerowej i video w działaniach marketingowych, a także wykorzystywania digitalnych technologii.

Studia na kierunku Social media i PR w Collegium Humanum w Warszawie stanowią odpowiedź na zapotrzebowania współczesnego biznesu. Jakie przedmioty składają się na program nauczania? Na przykład: digital marketing, psychologia zachowań konsumentów, SEO i SEM, prawo w e-biznesie, reklama i brand management w digital marketing, strategie biznesowe CRM, bazy danych i automatyzacja, rachunkowość, analiza webowa danych biznesowych, content marketing, copywriting, webwritting, videomarketing, kanały offline i online w działaniach marketingowych, social media, public relations i social media, customer experience, usability i user experience, zarządzanie jakością, zachowania organizacyjne.

Można śmiało założyć, że niewykorzystywanie nowoczesnych narzędzi komunikacji wyklucza, bądź osłabia działalność, niezależnie w jakim sektorze i branży jest prowadzona. Współczesne formy marketingu i promocji uznawane są za niezbędne, po prostu obowiązkowe dla tych, którzy chcą dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Nowoczesna komunikacja to jedno z wymagań, jakie stawia przed nami współczesność i nawet, jeśli nie chcemy, to musimy się do tych zmian dostosować. Dlatego też absolwenci omawianego przez nas kierunku nie powinni narzekać na nudę. Osoby, które ukończyły kierunek Social media i PR w Collegium Humanum w Warszawie znajdą zatrudnienie w firmach i portalach internetowych, działach promocji i marketingu, agencjach reklamowych, firmach public relations.

Nowoczesne narzędzia komunikacji odgrywają coraz istotniejszą rolę, dlatego powstają kierunki kształcenia, mające przybliżyć zainteresowanym ich przestrzeń. Takie kierunki można spotkać także w Warszawie, ale szeroki wybór uczelni może powodować zagubienie wśród kandydatów. Którą szkołę wyższą wybrać? Można przeglądać oferty dydaktyczne, zagłębiać się w programy nauczania, porównywać plany zajęć, albo zapytać: jakie ma Collegium Humanum w Warszawie opinie? Łukasz, student Social media i PR mówi:

„Dzisiaj, aby odnieść sukces na rynku należy posługiwać się nowoczesną wiedzą i praktycznymi umiejętności. Należy sprostać wymaganiom, jakie stawia przed nami współczesność. Dlatego wybrałem studia w Collegium Humanum w Warszawie, ponieważ tutaj zdobywam wysokiej jakości, nowoczesne wykształcenie.”

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Social media i PR:

Absolwent kierunku Social media i PR w Collegium Humanum w Warszawie może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • skutecznego wykorzystywania do promocji narzędzi marketingu internetowego,
  • wykorzystywania w e-biznesie narzędzi analityki webowej,
  • stosowania modeli biznesowych on-line,
  • używania technologii digitalnych,
  • tworzenia i zarządzania sklepem internetowym.

 

Praca, czyli gdzie będziesz mógł pracować po kierunku Social media i PR:

Absolwent kierunku Social media i PR w Collegium Humanum w Warszawie może znaleźć zatrudnienie w:

  • firmach i portalach internetowych,
  • działach promocji i marketingu,
  • agencjach reklamowych,
  • firmach public relations,
  • agencjach kreatywnych.

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Komentarze (0)