Digital Communication and Social Media for Management

Digital Communication and Social Media for Management

01.03.2024

Digital Communication and Social Media for Management – Uniwersytet Łódzki rekrutacja 2024/2025

Digital Communication and Social Media for Management to anglojęzyczna propozycja kształcenia skierowana do osób kreatywnych, otwartych na nowości, które pragną stawić czoła wymaganiom współczesności. Kierunek powstały w wyniku szczegółowych analiz rynku oraz rozmów z ekspertami stanowi odpowiedź nie tylko na zapotrzebowanie pracodawców, ale i samych studentów.

Studia na kierunku digital communication and social media for management w UŁ
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3 lata (studia I stopnia)
Ważne terminy Harmonogram rekrutacji >

Kształcenie na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim umożliwia pozyskanie wiedzy multidyscyplinarnej, w szczególności w zakresie szeroko rozumianych mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej. Studenci zaznajamiają się z zagadnieniami środowiska biznesowego, ochrony danych i cyberbezpieczeństwa, gospodarki cyfrowej, technologii cyfrowych, grafiki i projektowania, czy komunikacji marketingowej. Kierunek prowadzony jest we współpracy z wykładowcami z uczelni zagranicznych, co pozwala na pozyskiwanie wiedzy w ujęciu globalnym, jak również przygotowanie do pracy w środowisku międzynarodowym.

Progi punktowe na kierunek digital communication and social media for management - Uniwersytet Łódzki

Kandydaci na Uniwersytet Łódzki ubiegający się o przyjęcie na studia stacjonarne 2023/2024 na kierunek digital communication and social media for management musieli uzyskać co najmniej 524 pkt., ponieważ tyle wynosił minimalny próg punktowy.

Sprawdź progi na Uniwersytet Łódzki

Program studiów i przedmioty

Digital Communication and Social Media for Management główne przedmioty: 

  • Basics of Media
  • Business English,
  • Customer Behaviour,
  • Digital Technologies,
  • Economics,
  • Influencer Marketing,
  • Innovation Business Models,
  • Introduction to Management,
  • Market & Marketing,
  • Social Media Ads and Analytics

 

Praca po studiach

Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci studiów na kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim wyróżniają się obszerną wiedzą i licznymi umiejętnościami. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach innowacyjnych modeli biznesowych, komunikacji marketingowej, zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi mediów społecznościowych, technologii cyfrowych, ochrony danych. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: specjaliści do spraw social media, menedżerowie do spraw usług cyfrowych, menedżerowie do spraw marketingu treści.

 

Opinie

Studia w Łodzi to zagadnienie obszerne i złożone z wielu elementów. Na edukacyjnej mapie miasta można odnaleźć coraz więcej nowoczesnych i unikatowych kierunków, które stanowią odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Która uczelnia oferuje takie kierunki? Uniwersytet Łódzki. A jakie ma Uniwersytet Łódzki opinie? Martyna, studentka kierunku Digital Communication and Social Media for Management mówi:

„Uniwersytet Łódzki jest uczelnią, która trzyma na rękę na pulsie i wprowadza kierunki, których nie ma nigdzie indziej. Tutaj można zdobyć wykształcenie nowoczesne, na które rzeczywiście istnieje zapotrzebowanie na rynku.”

 

Gdzie studiować kierunek digital communication and social media for management na Uniwersytecie Łódzkim 

Studia na kierunku digital communication and social media for management prowadzone są przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zlokalizowanego przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.

Kontakt:

tel. (0-42) 635 50 51 

www.wz.uni.lodz.pl

 

Wiedza, którą zdobędziesz studiując Digital Communication and Social Media for Management w UŁ:

Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:

  • komunikacji marketingowej,
  • innowacyjnych modeli biznesowych,
  • technologii cyfrowych,
  • ochrony danych i cyberbezpieczeństwa,
  • narzędzi IT w biznesie.

 

Praca, czyli gdzie będziesz pracował po Digital Communication and Social Media for Management:

Absolwent kierunku Digital Communication and Social Media for Management w Uniwersytecie Łódzkim znajdzie zatrudnienie między innymi jako:

  • social commerce and digital services manager,
  • specjalista do spraw mediów społecznościowych,
  • junior social media account executive,
  • influencer marketing manager,
  • content marketing manager.

 

Jakie przedmioty zdawać na maturze

STUDIA I STOPNIA

W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku digital communication and social media for management brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:

język angielski, geografia, historia, informatyka, język obcy nowożytny, matematyka, wiedza o społeczeństwie, biologia, chemia, fizyka

Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Łódzki

Komentarze (0)