Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

ul. Bursaki 12

20-150 Lublin

tel. 81 452 94 73

e-mail: rekrutacja@wspa.pl

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

ul. Bursaki 12

20-150 Lublin

tel. 81 452 94 73

e-mail: rekrutacja@wspa.pl

  • DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne, online
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne online
    typ studiów: I stopnia I stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat licencjat

    Kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji realizowany jest na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych. Celem kształcenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy reporterskiej, redakcyjnej i wydawniczej. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w WSPA w Lublinie to nauka korzystania z narzędzi komunikacji sieciowej, pozyskiwania, redagowania i selekcji informacji, konstruowania reportaży radiowych i telewizyjnych, montażu oraz prowadzenia kampanii politycznych i reklamowych.

    Studia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w WSPA w Lublinie dzielą się na następujące specjalności: Public relations i marketing medialny, Współczesne narzędzia komunikacji audiowizualnej, Dziennikarstwo międzynarodowe. Każda realizowana specjalność ma za zadanie rozwinąć konkretne umiejętności, a co za tym idzie nakierować na konkretną ścieżkę zawodową; 

    Lista przedmiotów do zaliczenia w toku studiów nie jest najkrótsza, a widnieją na niej, między innymi, takie zagadnienia jak: formy informacyjne, nowe formy komunikowania, źródła informacji dziennikarskich, realizacja audiowizualna, genologia i retoryka dziennikarska, marketing, systemy polityczne.

    dowiedz się więcej

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Public relations i marketing medialny
    • Współczesne narzędzia komunikacji audiowizualnej
    • Psychologia w massmediach

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Public relations i marketing medialny
    • Współczesne narzędzia komunikacji audiowizualnej
    • Psychologia w massmediach

    Studia I stopnia online

    • Public relations i marketing medialny
    • Współczesne narzędzia komunikacji audiowizualnej
    • Psychologia w massmediach

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Opinie (2)

Damian Ocena odpowiedz

Duża ilość zajęć praktycznych pozwoliła na rozwinięcie zainteresowań i umiejętności

qqq Ocena odpowiedz

Wybrałem studia dziennikarskie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie bo mają praktyczny charakter, a wykładowcy to prawdziwi dziennikarze znani każdemu kto choć trochę obcuje z mediami


STACJONARNE


Studia I stopnia:


NIESTACJONARNE


Studia I stopnia: