DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA⋮ |
Rekrutacja |
stopień: (I) czas trwania: 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji realizowany jest na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych. Celem kształcenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy reporterskiej, redakcyjnej i wydawniczej. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w WSPA w Lublinie to nauka korzystania z narzędzi komunikacji sieciowej, pozyskiwania, redagowania i selekcji informacji, konstruowania reportaży radiowych i telewizyjnych, montażu oraz prowadzenia kampanii politycznych i reklamowych.
Studia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w WSPA w Lublinie dzielą się na następujące specjalności: Public relations i marketing medialny, Współczesne narzędzia komunikacji audiowizualnej, Dziennikarstwo międzynarodowe. Każda realizowana specjalność ma za zadanie rozwinąć konkretne umiejętności, a co za tym idzie nakierować na konkretną ścieżkę zawodową;
Lista przedmiotów do zaliczenia w toku studiów nie jest najkrótsza, a widnieją na niej, między innymi, takie zagadnienia jak: formy informacyjne, nowe formy komunikowania, źródła informacji dziennikarskich, realizacja audiowizualna, genologia i retoryka dziennikarska, marketing, systemy polityczne.
ZWIŃ
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia I stopnia stacjonarne
Studia I stopnia niestacjonarne
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Duża ilość zajęć praktycznych pozwoliła na rozwinięcie zainteresowań i umiejętności
Wybrałem studia dziennikarskie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie bo mają praktyczny charakter, a wykładowcy to prawdziwi dziennikarze znani każdemu kto choć trochę obcuje z mediami