ul. Jagiellońska 57/59, 

03-301 Warszawa

E-mail: rekrutacja@kozminski.edu.pl

Biuro Rekrutacji 22 519 21 70

ul. Jagiellońska 57/59, 

03-301 Warszawa

E-mail: rekrutacja@kozminski.edu.pl

Biuro Rekrutacji 22 519 21 70

  • DIGITAL MARKETING Stopień: II REKRUTACJA

    Kierunek Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie zakłada wykształcenie nowoczesnego menedżera, który biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta. Partnerami studiów są uznane marki ze świata digital, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, które oferują studentom m.in. staże, programy certyfikacyjne, bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych, wykłady gościnne i spotkania z praktykami.

    Studia na kierunku Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie to bogaty program, w którym widnieją następujące przedmioty: sztuczna inteligencja w biznesie, cyfrowa transformacja, podstawy zarządzania projektami, analiza danych biznesowych, CRM i automatyzacja marketingu, wirtualne zespoły, prawne aspekty wirtualizacji, projekt e- konsultingowy, analiza portfolio klientów, projektowanie i zarządzanie stroną internetową, analityka webowa, marketing w mediach społecznościowych, zarządzanie doświadczeniami konsumentów, wideo i grafika komputerowa, e-handel i strategia e-biznesu.

    Realizowany program na omawianym przez nas kierunku ma, przede wszystkim, przekazać wiedzę i umiejętności z zakresu wszechstronnego wykorzystania Internetu i technologii sieciowych w marketingu, tworzenia i zarządzania stronami internetowymi, współpracy i zarządzania relacjami ze współczesnym klientem, zarządzania projektami IT oraz zarządzania zespołem realizującym te projekty, wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. Z tak szerokim wachlarzem umiejętności absolwenci kierunku Digital Marketing znajdą zatrudnienie w firmach konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media, firmach internetowych. Odnajdą się oni w rolach Digital Transformation Officer, Project Manager, Digital Marketing Manager, czy Relationship Management Analyst.

    wymagania rekrutacyjne

     

    Dokładne informacje na temat rekrutacji znajdziesz tutaj

Opinie (1)

krzysiek Ocena

Mój plan na studia był prosty. Chciałem dowiedzieć się jak budować strategie e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki. Tego wszystkiego, a nawet znacznie więcej nauczyłem się w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, na wyjątkowej uczelni


STACJONARNE


Studia II stopnia: