Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1

30-705 Kraków

 

Rekrutacja na studia: 12 252 44 04

rekrutacja@afm.edu.pl

 

Rekrutacja na studia podyplomowe: 12 252 45 47

podyplomowe@afm.edu.pl

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1

30-705 Kraków

 

Rekrutacja na studia: 12 252 44 04

rekrutacja@afm.edu.pl

 

Rekrutacja na studia podyplomowe: 12 252 45 47

podyplomowe@afm.edu.pl

  • DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA Stopień: I II REKRUTACJA

    Świat mediów przyciąga niczym magnes. Mogłoby się wydawać, że w czasach social mediów zawód dziennikarza traci na wartości. Nic z tych rzeczy. We współczesnym świecie, w którym część przekazywanych wiadomości to najzwyklejsze kłamstwa, praca dziennikarza wydaje się szczególnie cenna. Jaki powinien być dobry dziennikarz? Dociekliwy, skrupulatny, ciekawy ludzi i świata. Co stanowi o sile prawdziwego dziennikarza? Czy tylko świetny dziennikarski warsztat? Tego można dowiedzieć się na studiach na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego.

    Kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego prowadzony jest na studiach pierwszego i drugiego stopnia. Zdobyta wiedza umożliwia pracę w mediach masowych, czyli prasie, radiu, telewizji i Internecie, lecz także w innych zawodach, w których wymagana jest dobra komunikacja i sprawne przekazywanie informacji.

    Jakie przedmioty znajdują się w programie studiów? Między innymi: współczesne systemy polityczne, socjologia, gatunki dziennikarskie, dziennikarskie źródła informacji, reklama, retoryka dziennikarska, nauka o komunikowaniu, kultura języka polskiego, historia mediów, polski system medialny, społeczeństwo informacyjne, systemy medialne na świecie, etyka dziennikarska, zachowania medialne, kampanie społeczne i polityczne. Duży nacisk kładziony jest na zajęcia praktyczne. Prowadzą je doświadczeni praktycy związani ze światem mediów, a także specjaliści z zakresu public relations. Dzięki nim studenci opanowują między innymi montaż telewizyjny, realizację materiałów wideo, a także poznają pracę rzecznika prasowego, czy operatora kamery. Co ważne, rozwijaniu umiejętności służą nie tylko zawarte w programie zajęcia, lecz także uczestnictwo w działalności studenckiego czasopisma „Mixer” oraz uczelnianego studia telewizyjnego.

    Czytaj dalejZwiń

    wymagania rekrutacyjne

     

    Dokładne informacje na temat rekrutacji znajdziesz tutaj

Opinie (0)