Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR

ul. Kanonicza 25, 

31-002 Kraków

E-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl

Tel: 012 37 08 670

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, PR

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie

ul. Kanonicza 25, 

31-002 Kraków

E-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl

Tel: 012 37 08 670

  • KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE - REKLAMA, BRANDING, PR

    Rekrutacja

    stopień: (II) czas trwania: 2 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: II stopnia II stopnia
    czas trwania: 2 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: magister magister

    Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

    • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
    • poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
    • strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
    • projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
    • badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

    WYŚWIETL WIĘCEJZwiń

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Projektowanie promocyjne
    • Public relations
    • Reklama i branding

    Studia II stopnia niestacjonarne

    • Projektowanie promocyjne
    • Public relations
    • Reklama i branding

    STUDIA II STOPNIA

    Podstawą kwalifikacji jest ocena na dyplomie oraz średnia z przebiegu studiów.

    Informacje mogą ulec zmianie, szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)