• DZIENNIKARSTWO I NOWE MEDIA

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    tryb studiów: stacjonarne niestacjonarne
    typ studiów: I stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat

    Kierunek Dziennikarstwo i nowe media realizowany na Społecznej Akademii Nauk w Łodzi przeznaczony jest dla osób, które swoją karierę zawodową wiążą z nowoczesnymi mediami. Przygotowany program studiów koncentruje się na zapoznaniu studentów z zagadnieniami dotyczącymi komunikacji społecznej oraz dziennikarstwa, jak również wprowadza w świat marketingu medialnego oraz nowych mediów. Zajęcia odbywające się w ramach studiów na Społecznej Akademii Nauk w Łodzi prowadzone są przez doświadczonych dziennikarzy oraz specjalistów z tej dziedziny.

     

    Dlaczego warto?

    • Przewaga zajęć warsztatowych, realizowanych nie tylko w uczelni, ale także w redakcjach i agencjach PR, współpracujących z kierunkiem
    • Zaangażowanie dziennikarzy aktywnych zawodowo i posiadających rozpoznawalną pozycję w świecie mass mediów, zarówno lokalnych, jak i krajowych
    • Możliwość realizacji krajowych i międzynarodowych praktyk i staży, m.in. w instytucjach UE
    • Współpraca z wieloma redakcjami klasycznych i nowych mediów, m.in. Dziennik Gazeta Prawna, TVN, Program III PR, TVP, Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Dziennik Łódzki, TV Toya) oraz agencjami reklamowymi i PR
    • W SAN Warszawa – własne, profesjonalnie wyposażone studio radiowe i telewizyjne
    • Możliwość współtworzenia uczelnianych mediów, m.in. telewizji SAN - Studencka.tv, a także publikacji własnych materiałów w redakcjach współpracujących z Uczelnią

    Co po studiach?

    Poprzez odbycie dużej ilości zajęć warsztatowych, praktyk, krajowych i międzynarodowych staży, student zdobywa niezbędną wiedzę i doświadczenie do pracy w zawodzie dziennikarza w redakcjach nowych mediów lub specjalisty do spraw Public Relations. Treści programowe i profile nauczania na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna przygotowują absolwentów do pracy w:

    • tradycyjnych i nowomedialnych redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych
    • agencjach prasowych
    • agencjach reklamowych i PR, domach mediowych
    • firmach wytwórczych i producenckich
    • działach prasowych i związanych z promocją firm i instytucji
    • jednostkach i placówkach prasowych Unii Europejskiej

    Absolwenci są również przygotowani do tworzenia własnych mediów oraz prowadzenia działalności w zakresie dziennikarstwa i PR.

     

    Absolwenci dziennikarstwa i nowych mediów mają możliwość kontynuowania nauki na studiach drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie w ramach odrębnej ścieżki kształcenia „E-biznes & Professional Communication”.

    WYŚWIETL WIĘCEJZWIŃ

    Wymagania rekrutacyjneSpecjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Dziennikarstwo prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe
    • E-pr i komunikacja społeczna

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Dziennikarstwo prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe
    • E-pr i komunikacja społeczna

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

Opinie (1)

Karolina Ocena odpowiedz

Duża ilość zajęć praktycznych pozwoliła mi w zdobyciu cennego doświadczenia