DOSKONALENIE BYDŁA MLECZNEGO W DOBIE SELEKCJI GENOMOWEJ - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Studia zapewniają zdobycie najnowszej praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu genetycznego doskonalenia bydła mlecznego. W trakcie studiów słuchacze: poznają nowoczesne metody hodowlane, nabywają praktycznej umiejętności ich wykorzystania. Tym samym podnoszą swoje kwalifikacje z zakresu doskonalenia bydła mlecznego.
Program kursu zawiera niemal wszystkie niezbędne zagadnienia potrzebne hodowcy w dobie rewolucyjnych zmian jakie wprowadza selekcja genomowa. Uczestnicy kursu wykonują ćwiczenia praktyczne i przeprowadzają symulacje komputerowe. Niezwykle cennym jest łączenie wiedzy z polską praktyką hodowlaną.
ZWIŃ
STUDIUM Z ZAKRESU KONWENCJI WASZYNGTOŃSKIEJ CITES - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
ZWIŃ
Informacje mogą ulec zmianie. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
5!
Polecam z czystym sercem każdemu zainteresowanemu! Super wydział, wykładowcy mili, uprzejmi i pomocni - nie spotkałam się z wymienionymi wcześniej przez użytkowniczkę Katarzynę zachowaniami z ich strony. Wiedza teoretyczna idzie w parze z praktyką. Polecam!!!
A ja totalnie nie zgadzam się z tą opinią. W trakcie studiów zdobyłam wiedzę praktyczną i teoretyczną, poznałam wspaniałych ludzi! A dodatkowo - w przyjemnej atmosferze. Nikt nigdy nie potraktował mnie z pogardą. Wykładowcy zawsze byli pomocni. Polecam każdemu !
Uczelnia i wydział są otwarte na studentów, gdy wie się z kim porozmawiać lub załatwić jakieś sprawy z reguły idzie bez problemu, są również możliwości rozwoju (zwłaszcza fajne opcje praktyk zagranicznych, staży, ERASMUS itd). Kadra jest bez dwóch zdań wykwalifikowana, każdy zna się na tym co robi. I tu moja lista zalet się kończy. To co najbardziej zraziło mnie do tego wydziału to podejście większości (tu zaznaczam: nie wszystkich!) wykładowców do studentów. Nieustannie spotykałam się z nonszalancją, ignorancją czy zwyczajnym 'popychaniem' studenta bazując na założeniu "ja jestem AŻ Profesorem/Doktorem/Doktorantem, a student to TYLKO student i nie zasługuje na szacunek". Bardzo mocno to odczuwałam, zwłaszcza że wcześniej studiowałam na innej państwowej uczelni gdzie kadra odnosiła się do studentów z dużym szacunkiem już od pierwszego roku studiów. Zdarzyło się również, że jeden z prowadzących przeklinał na zajęciach i oblewał "po złości" dobrze zrobione prace, co uważam za niedopuszczalne. Na koniec podkreślę, że w trakcie studiów miałam dobre wyniki więc ten komentarz nie jest moją osobistą 'zemstą' za oblanie egzaminu czy roku.