WYDZIAŁ POLITECHNICZNY
WYDZIAŁ TELEKOMUNIKACJI, INFORMATYKI I ELEKTROTECHNIKI
AUTOMATYKA I ROBOTYKA⋮ |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 4 lata • 1,5 roku • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia II stopnia stacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
ELEKTROMOBILNOŚĆ⋮ |
stopień: (I) czas trwania: 3,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
ELEKTROTECHNIKA⋮ |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 4,5 roku • 1,5 roku • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia II stopnia stacjonarne
Studia II stopnia niestacjonarne
MATEMATYKA W TECHNICE⋮ |
stopień: (I) (II) czas trwania: 3,5 roku • 1,5 roku
tryb: stacjonarne
Pokaż więcej
Wymagania rekrutacyjneSpecjalności
Studia II stopnia stacjonarne
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Politechnika Poznańska.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
AiR PP Elektryczny stacjonarnie 2016-2020 Przedmioty realizowane bardzo dobrze: Informatyka (trudny przedmiot, ale bardzo rozwijający i ciekawy) Elementy i Urządzenia Automatyki (kładzie nacisk na praktyczne opanowanie tematu) Elektrotechnika, Robotyka Przedmioty realizowane bardzo źle: Mechanika (trudny materiał, prowadzący często się mylili w zapisach na tablicy i przekazywali wiedzę w nieprzejrzysty sposób) Podstawa Konstrukcji Maszynowej (dużo wymagań, mało wyjaśnień, wykonywanie rysunków technicznych mogłoby się odbywać np. w AutoCadzie, zamiast ręcznie) Systemy Czasu Rzeczywistego, Robotyka (Wykład) - problem głównie z prowadzącym, trudne egzaminy, z samych wykładów ciężko się czegoś nauczyć, sam przedmiot ciekawy