Praca Ekspert monitorowania sieci telekomunikacyjnych Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Praca Ekspert monitorowania sieci telekomunikacyjnych Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Ekspert monitorowania sieci telekomunikacyjnych

Miejsce: Gliwice, śląskie; Katowice i woj. śląskie, śląskie; Kraków, małopolskie; Łódź, łódzkie; Poznań, wielkopolskie; Warszawa, mazowieckie; Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska

  • Tworzenie wizji produktu Comarch OSS w obszarze Assurance
  • Przygotowanie krótko- i długoterminowej roadmapy produktu Comarch OSS
  • Analiza wymagań rynku, wymagań klientów, zrozumienie potrzeb biznesowych
  • Ustalanie priorytetów prac dla rozwoju produktu
  • Współpraca w zespole OSS Prodcut managers i ustalanie komplementarnych rozwiązań dla Comarch OSS
  • Skuteczna komunikacja z zespołami R&D, projektami i konsultingiem
  • Tworzenie materiałów promocyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, techniczne
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, pozytywne nastawienie, gotowość do poszukiwania rozwiązań
  • Nieszablonowe myślenie i kreatywność
  • Doświadczenie w pracy z:
  1. narzędziami umożliwiającymi nadzór sieci adresującymi zagadnienia Fault Management oraz Performance Management
  2. danymi zorientowanymi czasowo (wskaźniki, liczniki)
  • Modelowanie KPIs/KQIs, metody agregacji, analizy i wizualizacji tego typu danych
  • Analityczne podejście, ciekawość, identyfikacja potencjalnych problemów, patrzenie w przyszłość
  • Mile widziane doświadczenie wynikające z pracy w obszarze utrzymania sieci po stronie operatora bądź też działów wspierających rozwój OSS
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność samoorganizacji

Oferujemy

  • Możliwość zwiększenia kompetencji i doświadczenia zawodowego przy współpracy z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Różnorodne i ambitne projekty o charakterze międzynarodowym
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Praca w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży IT
  • Work life balance dzięki elastycznym godzinom pracy
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, nastawionych na dzielenie się wiedzą
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia

Informacje dodatkowe

Telekomunikacja i IT to nasz obszar działania. Już dziś stykamy się z technologiami, które dla większości ludzi będą dostępne dopiero za kilka lat. Tworzymy i dostarczamy rozwiązania IT dla największych graczy na rynku telekomunikacyjnym. To my określamy jak sztuczna inteligencja może podnieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom. Masz doświadczenie w pracy u operatora mobilnego lub kablowego? Interesujesz się zagadnieniami monitorowania i optymalizacji przetwarzania danych związanych z wydajnością i jakością zasobów i usług i wiesz, czego oczekuje operator w zakresie raportowania tych danych? 
Ta oferta jest dla Ciebie!

Komentarze (0)