XXX Liceum Ogólnokształcące im. Księdza Jana Twardowskiego w Lublinie

XXX Liceum Ogólnokształcące im. Księdza Jana Twardowskiego w Lublinie

Wyniki matur

Do matury w XXX Liceum Ogólnokształcące im. Księdza Jana Twardowskiego w Lublinie w 2021 roku przystąpiło 150 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymali wszyscy maturzyści podchodzący do egzaminu. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 100%.

Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.

Wyniki matury 2021 (część pisemna) - XXX Liceum Ogólnokształcące im. Księdza Jana Twardowskiego w Lublinie

przedmiot poziom zdawalność średni wynik śr. wynik liczba zdających l. zdających
język polski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 61,7% 150
język angielski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 87,6% 145
język hiszpański poziom podstawowy podstawowy 100,0% - 2
język niemiecki poziom podstawowy podstawowy 100,0% - 3
matematyka poziom podstawowy podstawowy 100,0% 64,8% 150
biologia poziom rozszerzony rozszerzony - 29,3% 32
chemia poziom rozszerzony rozszerzony - 33,0% 19
filozofia poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
fizyka poziom rozszerzony rozszerzony - 36,6% 11
geografia poziom rozszerzony rozszerzony - 30,7% 52
historia poziom rozszerzony rozszerzony - 41,9% 15
historia sztuki poziom rozszerzony rozszerzony - - 2
język angielski poziom rozszerzony rozszerzony - 65,1% 124
język hiszpański poziom rozszerzony rozszerzony - - 2
język polski poziom rozszerzony rozszerzony - 53,4% 30
matematyka poziom rozszerzony rozszerzony - 23,2% 34
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony rozszerzony - 30,2% 13

Informacje na temat wyników egzaminów pochodzą ze strony internetowej właściwej dla szkoły Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.
Pliki źródłowe do pobrania:

Najpopularniejsze udogodnienia

Obiekty sportowe

  • bieżnie proste
  • inne urządzenia sportowe
  • boiska do siatkówki plażowej

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie szkoły: XXX Liceum Ogólnokształcące im. Księdza Jana Twardowskiego w Lublinie
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (3)

Goat Ocena odpowiedz

To liceum to naprawdę wyjątkowe miejsce! Szkoła nie tylko oferuje wysoki poziom nauczania i świetnych, zaangażowanych nauczycieli, ale też daje ogromne możliwości rozwoju poza lekcjami. Mamy dostęp do dużej hali sportowej, siłowni i boiska – nawet do siatkówki plażowej, co jest rzadkością! Dla osób zainteresowanych muzyką działa zespół, w którym można rozwijać swoje pasje i występować na szkolnych wydarzeniach. Atmosfera jest przyjazna, a nauczyciele traktują uczniów z szacunkiem i wsparciem. To miejsce, w którym naprawdę chce się być – zarówno żeby się uczyć, jak i rozwijać w wielu kierunkach.

Percy Ocena odpowiedz pokaż odpowiedzi (1)

Nie polecam, niestety jedyne co zyskałam dzięki tej szkole to lęki społeczne. Praktycznie na każdym przedmiocie wymagane są wystąpienia publiczne, co jest – nie tylko dla mnie zresztą – powodem do ustawicznego stresu. Dzięki ci, lo 30. Gdybym mogła podjąć decyzję jeszcze raz, z pewnością bym cię nie wybrała, a nie zmieniam z obawy, że trafię jeszcze gorzej, chociaż to właściwie praktycznie niemożliwe. Wbrew temu, co mówią inni, dla mnie osobiście atmosfera jest dość toksyczna.

Joachim W odpowiedzi do: Percy odpowiedz

Zarzut nr 1: “Jedyne, co zyskałam dzięki tej szkole, to lęki społeczne.” Kontrargument: Wystąpienia publiczne nie są torturą, tylko treningiem – i to bardzo życiowym. Niezależnie, czy zostaniesz lekarzem, architektem, programistą czy prawnikiem, umiejętność komunikacji jest dziś jedną z najbardziej cenionych kompetencji. Czy jest to łatwe? Nie. Ale nikt nie uczy się odwagi bez stresu – jak mówi klasyk: “Komfort to wróg postępu”. A szkoła nie ma być strefą komfortu, tylko miejscem rozwoju. Zarzut nr 2: “Na każdym przedmiocie wymagane są wystąpienia publiczne.” Kontrargument: Jeśli rzeczywiście na każdym przedmiocie występujesz publicznie, to gratulacje – właśnie odebrałaś szkolenie, za które inni płacą na kursach rozwoju osobistego. Chcesz w życiu być słyszana? Musisz nauczyć się mówić. To nie kara – to przewaga. Zarzut nr 3: “Atmosfera jest toksyczna.” Kontrargument: Toksyczność to poważne oskarżenie – jak z art. 216 kk. Ale czy mówimy o środowisku, czy może o subiektywnym odczuciu? Masz prawo czuć się źle – ale zrób też test: ilu uczniów LO 30 ma podobne zdanie? Ilu ma zupełnie inne? Czy to szkoła, czy może konkretni ludzie, których można po prostu unikać? Zarzut nr 4: “Nie zmieniam szkoły, bo boję się, że trafię gorzej.” Kontrargument: Skoro gorzej jest “praktycznie niemożliwe”, to znaczy, że jesteś świadoma swojej sytuacji. Ale nie podejmujesz działania. To nie wina szkoły – tylko własnego braku decyzji. Brzmi ostro? Tak. Ale właśnie tego uczy dobra szkoła – myślenia odpowiedzialnego i odważnego.