Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Wyniki matur
Do matury w I LO im. Adama Mickiewicza w 2024 roku przystąpiło 172 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymało 171 maturzystów. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 99%.
Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.
przedmiot | zdawalność | średni wynik śr. wynik | liczba zdających l. zdających |
---|---|---|---|
język polski poziom podstawowy | 100,0% | 72,9% | 172 |
język angielski poziom podstawowy | 100,0% | 88,7% | 170 |
język niemiecki poziom podstawowy | - | - | 2 |
matematyka poziom podstawowy | 99,4% | 78,9% | 172 |
biologia poziom rozszerzony | - | 51,4% | 62 |
chemia poziom rozszerzony | - | 50,6% | 37 |
fizyka poziom rozszerzony | - | 53,9% | 18 |
geografia poziom rozszerzony | - | 54,2% | 39 |
historia poziom rozszerzony | - | 39,4% | 9 |
informatyka poziom rozszerzony | - | - | 1 |
język angielski poziom rozszerzony | - | 71,9% | 141 |
język angielski poziom dwujęzyczny | - | - | 1 |
język niemiecki poziom rozszerzony | - | - | 2 |
język polski poziom rozszerzony | - | 70,9% | 32 |
matematyka poziom rozszerzony | - | 32,3% | 72 |
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony | - | 37,4% | 20 |
Obiekty sportowe
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie
szkoły:
I LO im. Adama Mickiewicza
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są
wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie
prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Niestety moja opinia o tej szkole jest bardzo negatywna. Choć I LO w Stargardzie uchodzi za renomowaną placówkę, to rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. Jako uczeń/uczennica doświadczyłem/-am szeregu poważnych problemów, które rzutują na jakość nauczania i atmosferę. Szczególnie rozczarowująca była nauka matematyki. Pani prowadząca ten przedmiot wykazywała się dużym brakiem kompetencji dydaktycznych — tłumaczenia były niejasne, często sprzeczne, a na pytania uczniów reagowała zniecierpliwieniem lub zbywaniem. W wielu przypadkach nauka sprowadzała się do suchego przepisywania treści z tablicy, bez realnego zrozumienia tematu. W efekcie uczniowie muszą szukać pomocy poza szkołą (korepetycje), bo lekcje nie zapewniają podstaw. Co więcej, w szkole dochodzi do sytuacji łamania statutu — m.in. poprzez nierówne traktowanie uczniów i podejmowanie decyzji wbrew regulaminowi wewnętrznemu. Gdy próbuje się zgłaszać nieprawidłowości, pedagog szkolna oraz wicedyrektorki pozostają bierne, często wręcz ignorują zgłoszenia uczniów lub próbują je wyciszyć. Zabrakło mi również wsparcia psychologicznego i pedagogicznego, które w obecnych czasach powinno być czymś oczywistym. Uczniowie pozostawiani są sami sobie, a problemy emocjonalne, presja czy stres są bagatelizowane. Podsumowując — szkoła ta nie realizuje skutecznie swojej funkcji edukacyjnej, a atmosfera panująca w niej nie sprzyja ani rozwojowi, ani bezpieczeństwu psychicznemu uczniów. Mimo pozornej renomy, realnie nie wynosi się stąd wiele wiedzy ani umiejętności. Zdecydowanie odradzam osobom, które szukają szkoły z rzetelnym podejściem do edukacji i ucznia jako człowieka.